امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

دیدار بسیجیان صدا و سیمای مرکز سمنان با نماینده ولی فقیه در استان

مشاهده ۱۶۷
۱۴۰۰/۱۰/۰۷- ۰۸:۰۶

در آستانه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گروهی از بسیجیان صدا و سیمای سمنان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این دیدار که سرپرست، معاونان ،مدیران و اعضای شورای بسیج صدا و سیمای مرکز سمنان به همراه تعدادی از مسئولان خبرگزاری‌ها، مطبوعات و بسیج رسانه استان حضور داشتند، عبدالرضا  دهرویه سرپرست صدا و سیمای مرکز سمنان با گرامیداشت ۹ دی و تسلیت ایام فاطمیه و فرارسیدن سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به فرمایش اخیر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: یکی از رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب بحث جهاد تبیین بوده است که اهالی رسانه استان در این امر فعالیت‌های خوبی تاکنون داشته اند. یکی از پایه‌های تحقق حماسه ۹ دی سال ۸۸ رسانه‌ها بودند که حضور حماسی مردم را به نمایش گذاشتند.

 دهرویه در ادامه به نقش سردار شهید سلیمانی در تبیین حقایق انقلاب، مقاومت و استکبارستیزی اشاره کرد و گفت: در ایام شهادت سردار دلها رسانه عظمت، شکوه و عمق دلدادگی مردم را نسبت به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، این سرباز بزرگ اسلام به نمایش گذاشت.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان درخصوص سالروز 9 دی نیز گفت: طبق فرمایش قرآن کریم هر کسی خدا را یاری کند خدا نیز او را یاری می‌کند و این سنت تغییر ناپذیر الهی است. در فتنه ۸۸ دشمنان انقلاب با نیت براندازی نظام و به بهانه تقلب در انتخابات به دنبال کودتای مخملی و یا انقلاب رنگی بودند که خوشبختانه مردم با هوشیاری و بصیرت به موقع به این نقشه شوم آنها پی برده و خط خودشان را از فتنه‌گران جدا کردند.

نماینده ولی فقیه در استان درخصوص نقش بی بدیل رهبری در شناخت و خنثی سازی فتنه ۸۸ گفت: حماسه مردم در روز عاشورای سال ۸۸ و در کوران فتنه باید یک انقلاب نامید و عمده عامل موفقیت آن نقش موثر رهبر معظم انقلاب در شناخت و خنثی سازی این فتنه بود که باید این موضوع توسط رسانه‌ها برای مردم بیشتر تبیین شود.

 حجت الاسلام و المسلمین مطیعی با اشاره به بحث تحریف از سوی دشمنان افزود: بحث تحریف هم مسئله دیگری است که دشمنان بر روی آن بسیار کار می‌کنند و رهبر معظم انقلاب هم به این مسئله بسیار تاکید دارند و این وظیفه رسانه‌هاست که به تبیین تحریف جهاد بپردازند.

امتیاز شما