امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

نگاه طنزآلود «سگ‌ها و گربه‌ها» به اتفاقات مهم ۲۰۲۱

مشاهده ۱۴۴
۱۴۰۰/۱۰/۰۱- ۱۲:۳۴

برنامه «سگ‌ها و گربه‌ها» (Dogs &Cats) شبکه پرس تی‌ وی در این قسمت به برخی از اتفاقات مهم و برگزیده سال ۲۰۲۱ می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «سگ‌ها و گربه‌ها» این هفته و به مناسبت نزدیک شدن به سال نوی میلادی برخی از اتفاقات مهم و تاثیر گذار سیاسی در سال ۲۰۲۱ را با زبان طنز بررسی می‌کند.
شیوع ویروس کرونا و نقش آن در رکود و تورم اقتصاد دنیا از جمله مباحث مطرح شده در این برنامه است. همچنین ناتوانی آمریکا در جلوگیری از گسترش کرونا و تاثیر آن بر کاهش محبوبیت جو بایدن نیز بررسی می‌شود.
نقض قواعد کرونایی از سوی نخست وزیر بریتانیا که باعث وقوع رسوایی جدید دیگری برای بوریس جانسون شد، از دیگر موضوعات بررسی در «سگ‌ها و گربه‌ها» است.
همچنین لمبیت اوپیک مجری برنامه نگاهی ویژه به مذاکرات احیای برجام و رفتار متناقض طرف‌های غربی در قبال پرونده هسته‌ای ایران دارد و به زبان طنز پاسخ این سوال را  که در صورت شکست مذاکرات، آیا واقعاً همه گزینه‌ها علیه ایران روی میز است؟! می دهد.
انتخاب ایلان ماسک به عنوان مرد سال ۲۰۲۱ از سوی مجله تایم و سکته مغزی جولیان آسانژ در زندان از دیگر موضوعات مورد اشاره در برنامه این هفته «سگ‌ها و گربه‌ها» است.
برنامه «سگ ها و گربه‌ها» پنج‌شنبه ساعت ۲۱ به وقت تهران روی آنتن شبکه پرس‌ تی‌ وی می‌رود و بازپخش آن ساعت 7 و 14 روز جمعه، ۰۰:۰۰ و ۱۲ شنبه و ۱۹ روز یکشنبه آینده است.

امتیاز شما