امروز چهارشنبه  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

منش سردار دلها در «سیره فاطمی، نشان سلیمانی»

مشاهده ۵۰۰
۱۴۰۰/۰۹/۲۹- ۰۹:۰۶

ویژه برنامه «سیره فاطمی، نشان سلیمانی» با هدف معرّفی شخصیت و رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه‌های دفاع مقدّس و دفاع از حریم اهل‌ بیت‌ علیهم‌ السلام از سیمای مازندران پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه زنده «سیره فاطمی، نشان سلیمانی» کاری از سیمای مازندران است که سعی دارد به معرّفی شخصیت و رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه‌های دفاع مقدّس و دفاع از حریم اهل‌ بیت‌ علیهم‌ السلام و عشق و دلدادگی ایشان به حضرت فاطمه‌زهرا(س) بپردازد.

این برنامه با حضور کارشناسان به تبیین اهمیّت ولایتمداری در مکتب شهید سلیمانی، ‌ترویج و شناساندن مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی‌، معرّفی اندیشه‌های والای سردار دلها، تبیین جنبه‌های انسانی مکتب شهید سلیمانی، تبیین الگوی مدیریتی سردار حاج قاسم سلیمانی، مکتب شهید سلیمانی به عنوان نقشه راه کشور می‌پردازد.

برنامه «سیره فاطمی، نشان سلیمانی» با آیتم‌هایی مانند گزارش مردمی در سه بخش، گزارش ویژه از خانواده‌های شهدای مدافع حرم، ارتباط زنده با مرکز کرمان، بسته‌های کلام رهبری در وصف سردار، سخنان سردار شهید پیرامون موضوع روز، صحبت‌های فرزندان شهدای مدافع حرم و بیان عشق و دلدادگی‌شان به سردار دلها، دعوت از همرزمان شهید سلیمانی در برنامه، معرفی کتاب درباره شخصیت شهید سلیمانی و... را دنبال خواهد کرد.

 این برنامه به تهیه‌کنندگی محمد برجسته، باقلم توانمند لطف‌الله سعیدی‌فر، اجرای میلاد شوکاییان و خانم مهدیه برزه و گزارشگری بنت‌الهدی روشن‌بخش و حسین زحمتکش ساعت 17:30 به مدت 90 دقیقه از 11 تا 13 دی از صدای مازندران پخش می‌شود.

 

  

امتیاز شما