امروز دوشنبه  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

عملکرد ورزشکاران در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۱ در «جهان ورزش»

مشاهده ۹۹
۱۴۰۰/۰۹/۲۹- ۰۸:۴۲

برنامه «جهان ورزش»(وزنه برداری) رادیو ورزش، امروز 29 آذر عملکرد ورزشکاران در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۱ جهان را بررسی می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان ازبکستان به پایان رسید و جایگاه امتیازی و مدالی ایران مشخص شد.

تیم مردان ایران که با ترکیب ۱۰ نفره در این مسابقات شرکت کرده بود، در رده‌بندی امتیازی دوم و در رده‌بندی مدالی پنجم شد. هم‌چنین تیم زنان ایران با سه وزنه‌بردار در این مسابقات شرکت کرد که در رده‌بندی امتیازی بیست و سوم شد و چون مدالی کسب نکرد، جایی در رده‌بندی مدالی نداشت.

موضوع امروز برنامه «جهان ورزش» تحلیل و بررسی عملکرد ورزشکاران در این مسابقات جهانی است. کوروش باقری و سجاد انوشیروانی از قهرمانان و مربیان اسبق وزنه‌برداری، میهمانان برنامه امروز هستند.

همچنین برنامه با گفت و گویی از الهام حسینی، اولین نماینده تیم زنان ایران که رکورد ۹۸ یک ضرب، ۱۲۵ دوضرب و مجموع ۲۲۳ کیلوگرم را به ثبت رساند، همراه می‌شود.

تهیه برنامه «جهان ورزش» برعهده محسن افضلی است که با گویندگی مجید مرادی و اجراکارشناسی محمدرضا منصوریان، ساعت ۹ صبح از رادیو ورزش موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش می‌شود.

امتیاز شما