امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

با «خونه زندگی» از رادیو یزد همراه شوید

مشاهده ۱۶۸
۱۴۰۰/۰۹/۲۶- ۲۱:۴۳

برنامه رادیویی «خونه زندگی» شنبه 27 آذر با موضوع مهارت خرید اسباب بازی برای فرزندان به صورت زنده روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «خونه زندگی» عنوان برنامه ای است که در معاونت صدای مرکز یزد پخش می‌شود. این برنامه که به موضوعات مختلف زندگی و خانوادگی می‌پردازد شامل بخش هایی مانند نمایش چرا بعضی‌ها اینجورین، کارشناسی با حضور روانشناسان و پزشکان مطرح استان، مهمون خونه که آشنایی با قصه زندگی ادم هاست در قالب گزارش، بخش ریزبین یادگیری مهارت خرید و آموزش خواص خوراکی‌ها و بخش کدبانو یادگیری مهارت های خانه داری است.
برنامه «خونه زندگی» از شنبه تا سه شنبه از ساعت ۹:۱۵ به مدت 50 از صدای تابان تقدیم شنوندگان می‌شود.
این برنامه به تهیه کنندگی و نویسندگی فاطمه دانایی، گویندگی فاطمه زارع، گزارشگری زهرا دهقانی زاده، دستیار تهیه و ارتباطات فرشته گلستانی به صورت زنده روی موج اف ام ردیف ۹۴/۵ و۱۰۷/۵ مگاهرتز و موج ای ام ردیف ۷۴۷ کیلوهرتز از رادیو یزد پخش می‌شود.

برنامه «خونه زندگی» شنبه 27 آذر با حضور دکتر محمدی و موضوع مهارت خرید اسباب بازی برای فرزندان روی آنتن می رود که شنوندگان می توانند از طریق شماره تلفن 3747 یا سامانه پیامکی 300003747 با برنامه در ارتباط باشند.

 این برنامه در طول این هفته به موضوعاتی همچون شنبه‌ فرزندآوری، یکشنبه‌ روابط همسران، دوشنبه‌ تربیت فرزند و سه شنبه‌ سالمندان می‌پردازد.

تصاویر

امتیاز شما