امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک شبکه آفتاب برای ایجاد آخر هفته ای جذاب

مشاهده ۳۸۱
۱۴۰۰/۰۸/۱۲- ۱۴:۵۳

سیمای شبکه آفتاب در پایان این هفته با پخش سریال، مستند، انیمیشن، فیلم های سینمایی و... با مخاطبان خود همراه می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای شبکه آفتاب در پایان این هفته و در روز پنجشنبه 13 آبان ماه، با پخش فیلم سینمایی «قربانی سیاست» به مدت 81 دقیقه در ساعت 23:30 مخاطبانش را همراهی می‌کند. ماجرای این فیلم این است: (دولتِ جورج بوش، رئیس جمهوری آمریکا، در اواخر سال 2002 عزم خود را جزم کرده که در واکنش به ماجرای تروریستی ۱۱ سپتامبر به عراق تحت سلطه ی صدام حسین حمله نظامی‌کند. دولت بوش برای انجام این حمله بدجوری در تقلای یافتن دلیل و توجیه است و درگیر اتفاقاتی می‌شود ... )
پخش انیمیشن «شجاع مرد کوچک» ساعت 9 صبح با روایت زندگی شهید محمد حسین فهمیده ... از دیگر تدارک سیمای آفتاب برای مخاطبانش است.
مستند «رویای  هالیوود» به مدت 46 دقیقه در ساعت 8 صبح با ساختاری سیاسی و روای نیز به منظور بررسی چهره نمایش داده شده از آمریکا توسط هالیوود و مقایسه آن با واقعیت جامعه آمریکا ...از دیگر برنامه‌های پایان هفته رسانه استانی به شمار می آید.

در روز جمعه 14 آبان فیلم سینمایی «من دنیل بلیک هستم» به مدت 90 دقیقه درساعت 23:30 پخش می‌شود. داستان فیلم درباره مردی بیمار است که حتی از پس کارها و نیازهای خود برنمی آید، و به دنبال کمک به خانواده تنهای دیگری است تا ...
ادامه پخش سریال «گسل» به مدت 52 دقیقه در ساعت 20 و همچنین پخش مستند «نزدیک به آسمان» به مدت 30 دقیقه در ساعت 08:12 صبح به تهیه کنندگی مظفرحسینخانی باهدف معرفی جاذبه‌های گردشگری طبیعتی استان مرکزی از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده برای آخر هفته مردم استان مرکزی است.

امتیاز شما