امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

فواد ایزدی به «صبح پارسی» می آید

مشاهده ۱۸۳
۱۴۰۰/۰۸/۱۲- ۱۴:۲۷

برنامه تلویزیونی «صبح پارسی» پنجشنبه سیزدهم آبان ماه با حضور کارشناس مسائل سیاسی پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،فواد ایزدی کارشناس مطالعات ارتباط جمعی و مسائل سیاسی پنجشنبه سیزدهم آبان ماه در «صبح پارسی» برنامه صبحگاهی شبکه جام جم حضور می یابد. ایزدی قرار است به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش آموز در این باره صحبت کند.

همچنین تینا چهارسوقی امین کارشناس زبانشناسی نیز مهمان دیگری است که این هفته درباره چگونگی برقراری ارتباط موثر مباحثی را مطرح می‌کند.

اجرای «صبح پارسی» فردا را شمیم علیزاده و امین نبی اللهی بر عهده دارند و تهیه کنندگان این برنامه علیرضا نظارت و ابراهیم ارجمندی هستند.

برنامه صبحگاهی «صبح پارسی» از دوشنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۹ صبح بر روی آنتن شبکه جام جم می رود. این برنامه با محوریت اخلاقی و فرهنگی تنظیم شده و بخش‌هایی مانند نماهنگ‌های خوانندگان معروف با مناظری از طبیعت، معرفی کتاب، ورزش صبحگاهی و گزیده مهمترین اخبار  برای مخاطبان در آن پخش می‌شود. همچنین آیتم «یادته» به معرفی اماکن بسیار قدیمی ایران پرداخته است.

گفتنی است؛ این برنامه از استودیو پخش باغ ایرانیان شبکه جام جم بر روی آنتن می رود. ویدئوها، تصاویر و اطلاعات بیشتر این برنامه را می توانید در صفحه اینستاگرامی‌به آدرس sobheparsi@ مشاهده کنید.

امتیاز شما