امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

آخرین وضعیت واکسیناسیون کووید 19 در «سرزمین من»

مشاهده ۱۵۱
۱۴۰۰/۰۴/۱۳- ۱۰:۲۸

در مجله رادیویی «سرزمین من» امروز ۱۳ تیر،آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در کشورمان در گفت و‌گو‌ با ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت اطلاع رسانی می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در آیتم کرونا بیماری قرن برنامه «سرزمین من» ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت و دبیر ستاد مبارزه با ویروس کرونا، از آخرین اخبار و اطلاعات درباره وضعیت واکسیناسیون در ایران و رنگ‌ بندی شهرها و توصیه‌ های لازم به شهروندان می‌ گوید.
بخش فرهنگی برنامه به معماری و هنر در یکی از خانه‌ های ایرانی اختصاص دارد و در ادامه نیز دکتر سید محمد هاشمی تروجنی، استاد تاریخ در سالروز واقعه تبعید دسته جمعی علمای بزرگ شیعه از عتبات عالیات به ایران توسط انگلستان در سال 1302، به بررسی و تحلیل آن می‌پردازد.
گفتنی است در این واقعه، ۳۰ نفر از علما و مراجع وقت عراق با پافشاری دولت انگلیس، از عراق به ایران تبعید شدند. حاج سیدابوالحسن اصفهانی‌، حاج میرزا‌حسین نائینی و حاج شیخ‌ عبدالکریم حائری یزدی جزء تبعید شدگان بودند.
همچنین در آیتم کنکاش تاریخ برنامه «سرزمین من» دکتر علیرضا علی صوفی موضوع نخست وزیری رزم آرا در سال 1329 و تبعات آن را واکاوی می‌کند.
هرگز رهایم مکن، آوان مجدی و حریر مهربانی از دیگر بخش های این برنامه است که حال و هوای اذانگاهی دارد.
برنامه «سرزمین من» کاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ است که به تهیه کنندگی امیررضا راز ساعت ۱۲:۴۵ پخش می‌ شود.

امتیاز شما