امروز چهارشنبه  ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

روز صنعت و معدن با برنامه «سکو» در رادیو اقتصاد

مشاهده ۲۰۵
۱۴۰۰/۰۴/۰۹- ۱۰:۵۱

رادیو اقتصاد 10 تیر به مناسبت روز صنعت و معدن، در برنامه «سکو» از نیاز بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن از دولت سیزدهم می گوید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بخش صنعت در اقتصاد کشور نقش مهمی در ایجاد ارزش‌ افزوده و اشتغال زایی ایفا می‌کند. حوزه صنعت به نسبت سایر بخش‌ ها، از تنوع بالایی برخوردار بوده و سرمایه مورد نیاز برای تدوام فعالیت آنها نیز در اقتصاد وجود دارد. این در حالی است که بیشترین میزان آسیب‌ پذیری تولید ملی، نیز در این بخش از اقتصاد ملی مشاهده می‌ شود. با توجه به اهمیت بخش صنعت در تولید و اشتغال کشور و همچنین جایگاه صنایع در افزایش توان مقاومت اقتصاد ملی، در سیاست‌ های کلی اقتصاد مقاومتی، به گسترش و توسعه این بخش صنعت در زیربخش های مختلف پرداخته شده است.

در برنامه «سکو» 10 تیر کارشناسان و دست اندرکاران درباره نیاز بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن از دولت سیزدهم صحبت می‌ کنند.

موانع بخش صنعت و معدن و ارائه راهکار برای برون رفت از موانع صنعت و معدن کشور از دیگر موارد ی است که در برنامه مطرح می‌شود.

ویژه برنامه «سکو» به همت گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه کنندگی لیلا امیدیگانه از ساعت 10:10 به مدت 110 دقیقه به صورت زنده از رادیو اقتصاد روی آنتن می رود.

امتیاز شما