امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

رقابت چین و آمریکا دربازار خودروی هند از دریچه دوربین شبکه سحر

مشاهده ۱۷۷
۱۳۹۹/۰۹/۱۷- ۱۴:۵۴

وضعیت خودرو سازی هند و رقابت آمریکا و چین برای ورود به بازار خودروی این کشور در برنامه «The Subcontinent» بررسی می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «The Subcontinent» از تولیدات شبکه پرس تی وی  مروری بر صنعت حمل و نقل و خودروسازی هند خواهد داشت و جایگاه خودروهای هیبریدی را در صنعت خودروی این کشور ارزیابی می‌کند.
تاثیر استفاده از خودروهایی با فناوری‌های نوین الکتریکی بر صنعت خودروسازی هند و همچنین رقابت آمریکا و چین برای حضور در بازارهای خودروی هند از موضوعاتی است که با حضور پارانجوی گوها تاکوتا روزنامه نگار و تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی واکاوی می‌شود.
رقابت چین و هند برای نفوذ در مالدیو، موضوع دیگری است که در بخش دوم این برنامه به آن پرداخته خواهد شد.
موقعیت جغرافیایی مالدیو و جایگاه استراتژیک آن، دلایل رقابت دو کشور چین و هند بر سر این کشور، استراتژی هند برای مقابله با نفوذ چین در مالدیو، از سویی دیگر واکنش مردم و دولت مالدیو نسبت به تلاش های این دو کشور در این زمینه و تاثیرات حضور آنان برزندگی مردم مالدیو و همچنین واکنش آمریکا نسبت به این مسئله از مباحث مهم دیگری است که با حضورمحمد زکی؛ فعال سیاسی، تشریح می‌شود.
«The Subcontinent» به تهیه کنندگی حسین مهدیان 18 آذر ساعت 18 به مدت 30 دقیقه به زبان اصلی از کانال اردوی شبکه سحر روی آنتن می رود.

امتیاز شما