امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

نشان فرهنگ‌ یار ملی رادیو فرهنگ به فرماندهی مرزبانی رسید

مشاهده ۲۵۰
۱۳۹۹/۰۸/۰۶- ۰۹:۰۷

مدیر شبکه رادیویی فرهنگ در دیدار با فرمانده مرزبانی کشور، ضمن اهدای نشان فرهنگ یار ملی به وی، از اعلام آمادگی این شبکه رادیویی برای تولید برنامه‌ های محیطی زنده در نقطه صفر مرزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در دیدار مدیر شبکه رادیویی فرهنگ، که به همراه برخی مدیران شبکه و عوامل برنامه «هفت کوچه» در دفتر  فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، نشان فرهنگ یار ملی شبکه رادیویی فرهنگ به سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی اهدا شد.

مدیر رادیو فرهنگ ضمن قدردانی از خدمات مرزبانان در تحکیم هویت فرهنگی و ملی و پاسداری از تمدن اسلامی و ایرانی در گستره جغرافیایی کشورمان، درخصوص همکاری مرزبانی با رادیو فرهنگ گفت: امنیت مرزها هرگاه از دریچه فرهنگ آغاز شود، اثربخشی و مانایی بهتری خواهد داشت. برنامه «هفت کوچه» در مرزها، با هدف معرفی آیین‌ ها و سنن اقوام ایرانی در شهرهای مرزی و قدردانی از مرزبانان و مرزنشینان استمرار می یابد. 

حبیبی ضمن دعوت از سردار گودرزی برای شرکت در برنامه‌ های زنده، آمادگی شبکه فرهنگ را برای تولید برنامه‌ های محیطی زنده در نقطه صفر مرزی اعلام کرد.

سردار دکتر احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی نیز ضمن استقبال از پیشنهاد استمرار برنامه «هفت کوچه در مرز ها» گفت: شبکه رادیویی فرهنگ پشتوانه مرزبانی است و امیدوارم پیوند عمیقی بین مرزها و فرهنگ ایجاد شود.
سردار گودرزی افزود: مردم بیشتر وجه نظامی ما را می‌ بینند، بهتر است شبکه فرهنگ صورت فرهنگی ما را هم اطلاع رسانی کند.

در ادامه فرمانده مرزبانی ناجا پیشنهاد داد از خانواده مرزبانان برای شرکت در برنامه‌ های رادیو فرهنگ دعوت شود که با استقبال مدیر شبکه فرهنگ مواجه شد.

در پایان این دیدار سردار گودرزی، نشان مرزیار افتخاری را به دکتر علیرضا حبیبی مدیر شبکه فرهنگ اهدا کرد.

امتیاز شما