امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

«دهمین روز» برنامه محرمی شبکه سحر برای آذری ها و بالکانی ها

مشاهده ۵۳۷
۱۳۹۹/۰۵/۲۵- ۱۴:۵۷

ویژه برنامه «دهمین روز» به مناسبت ایام محرم، روی آنتن کانال های آذری و بالکان شبکه سحر می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این ویژه برنامه کارشناس محور که در سیزده قسمت 25 دقیقه ای، هر روز پخش می‌شود، به چرایی قیام و شهادت امام حسین (ع) اختصاص دارد و نیز تلاش دارد به شبهات و ابهامات قیام آن حضرت پاسخ دهد.
مروری بر ده سال پایانی زندگی امام حسین (ع)، علل صلح امام (ع) با حکومت معاویه و جنگ با یزید، دلایل عدم پذیرش یزید از سوی امام حسین (ع)، تفاوت یزید با معاویه برای حکومت مسلمانان، آیا امام (ع) تنها فردی بود که حکومت یزید را نپذیرفت، علل خروج امام حسین (ع) از مدینه و مکه، آیا دعوت کوفیان دلیل خروج امام از مدینه بود و قیام امام حسین (ع) دلیلی بر آشکار شدن مشکلات حکومت یزید و... از محورهای این برنامه‌ها به شمار می آیند.
حجت الاسلام علی احمدپور به عنوان کارشناس کانال آذری و یوسف کریوکوچا کارشناس مسائل دینی و معارفی در استودیوی کانال بالکان شبکه سحر برای مخاطبان و عاشقان پرشمار نهضت حسینی به سخنرانی می‌پردازند.
مجریان ویژه برنامه «دهمین روز» در کانال آذری عبداله بحرالعلومی و در کانال بالکان آدین یاشارویچ هستند و محمدحسین بزرگیان کارگردان تلویزیونی این ویژه برنامه است.
ویژه برنامه تولیدی و تلویزیونی «دهمین روز» از جمعه 31 مرداد ساعت 15 به وقت تهران در مدت زمان 25 دقیقه ای به تهیه کنندگی محمد مصری پور از شبکه سحر پخش می‌شود.

امتیاز شما