امروز يك شنبه  ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

از وجود موانع صادراتی بر سر راه صنایع فلزی تا مصداق مصرف صحیح بیت‌‌المال

مشاهده ۲۵۶
۱۳۹۸/۰۳/۰۵- ۱۵:۲۰

رادیو اقتصاد دوشنبه 6 خرداد در برنامه «رویش»، «اقتصاد مجازی»، «چالش» و ... به مباحث وجود موانع صادراتی بر سر راه صنایع فلزی، مصداق مصرف صحیح بیت‌المال و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «رویش» دوشنبه 6 خرداد، محمدحسن علیپور فلاح پسند، مشاور مدیریت و استراتژی کسب و کار درباره بایدها و نبایدهای مدیریت بهره وری کارکنان صحبت می‌کند. مروری بر موضوع مدیریت بهره وری سازمان، اهمیت توجه به مدیریت بهره وری در شرایط کنونی، راهکارها و شیوه‌های مدیریت بهره وری کارکنان از دیگر مقولات مطرح در برنامه است. برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی مهرگان طور سوادکوهی ساعت 8 روی آنتن می رود.

در برنامه «اقتصاد مجازی» دوشنبه 6 خرداد، دکتر حسین نوریخواه، پژوهشگر تجارت الکترونیک و مدرس دانشگاه به همراه تورج کاظمی، رئیس پلیس فتای تهران درباره کاربرد رمز یکبار مصرف در ایجاد امنیت در تجارت الکترونیک گفت‌وگو می‌کنند. نقاط ضعف و قوت طرح، فعالیت‌های انجام شده در راستای ارتقاء امنیت در دولت الکترونیک، تشخیص تقلب در سامانه‌های بانکی و ... از دیگر مواردی است که در برنامه بررسی می‌شود. برنامه «اقتصاد مجازی» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی مطهره محرابی ساعت 14 شنوندگان را همراهی می‌کند.

رادیو اقتصاد در برنامه «چالش» فردا، وجود موانع صادراتی بر سر راه صنایع فلزی را بررسی می‌کند. وجود مازاد تولید، توجه به رونق تولید و بیانیه گام دوم انقلاب و ... از دیگر مباحث برنامه است. برنامه «چالش» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی سید‌وحید موسوی ساعت 15 پخش می‌شود.

برنامه «نود و هشتی‌ها» دوشنبه، به مناسبت ایام شهادت حضرت علی (ع) به سراغ مصداق مصرف صحیح بیت‌المال می‌رود. از دیگر موارد مطرح در این برنامه می‌توان به معرفی 5 اصل مهم در مدیریت اقتصادی حضرت امیر برگرفته از نهج البلاغه، مفهوم بیت‌المال و اهمیت مصرف صحیح آن و مصادیق مصرف صحیح بیت‌المال در شرایط حال حاضر که مردم و مسئولان باید به آن توجه کنند، اشاره کرد. برنامه «نود و هشتی‌ها» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی مهرگان طور سوادکوهی ساعت 17 شنیده می‌شود.

در برنامه «روستای ما» دوشنبه، محمدامین خراسانی، عضو هیئت علمی دانشگاه و کارشناس برنامه‌ریزی روستایی درخصوص پارامترهای موردنیاز در بازسازی اقتصادی روستاهای سیل‌زده صحبت می‌کند. برنامه «روستای ما» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 18:30 تقدیم شنوندگان می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «ساعت صنعت» دوشنبه 6 خرداد ماه، نقش فناوری‌های نو و شرکت‌های دانش بنیان در صنعت ماشین‌آلات کشاورزی را عنوان می‌کند. برنامه «ساعت صنعت» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 21 پخش می‌شود.

در برنامه «شب آفتابی» فردا، علی شاه‌حسینی، مشاور و مدرس کسب و کار درباره دانش افزایی در کارآفرینی پایدار صحبت می‌کند. مشاوره کسب و کارهای کوچک، مشاوره در حوزه کسب و کارهای خدماتی، مشاوره در حوزه برندسازی، مشاوره بازاریابی، مشاوره مشاغل خانگی، خلاقیت در کسب و کار از دیگر مباحث این برنامه است. برنامه «شب آفتابی» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌‌کنندگی محمدجواد طالبی ساعت 23 از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

امتیاز شما