امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

گزارشی از سفر زائر اهل تسنن از شهر لاهور به حرم امام رضا (ع)

مشاهده ۳۶۸
۱۳۹۸/۰۲/۲۴- ۱۰:۴۸

سفر یک زائر اھل تسنن از شهر «لاھور» پاکستان به مشهد مقدس و توسل او به حضرت ثامن الحجج(ع) برای شفای دخترش، گزارش دیدنی برنامه «ماه خدا، راه رضا» کانال اردو شبکه جهانی سحر می‎شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه زنده «ماه خدا، راه رضا» ویژه برنامه کانال اردوی شبکه جهانی سحر با مشارکت آستان قدس رضوی هر سحرگاه در ایام ماه مبارک رمضان پخش می‌شود. 
«ماه خدا، راه رضا» مراسم سحری ماه مبارک رمضان را برای نخستین سال به صورت زنده از کانال اردوی شبکه سحر پخش می‌کند و هر روز گوشه‎ای از حال و هوای حرم امام رضا(ع) را به نمایش می‎گذارد.
صحنه‎ھای ناب، کم نظیر و دیدنی حضور زائران اردو زبان اھل تسنن و تشیع و برپایی نماز جماعت در حرم مطھر رضوی و خدماتی که آستان قدس به زائران و میهمانان ماه ضیافت‌الله امام رضا(ع) ارائه می‌کند گوشه‌هایی از گزارش‎های برنامه «ماه خدا، راه رضا» است.
در سحرگاه اخیر ماه رمضان، سفر یک زائر اھل تسنن از شھر «لاھور» پاکستان به مشھد مقدس و توسل او به حضرت ثامن الحجج(ع) برای شفای دخترش، گزارشی بود که از برنامه «ماه خدا، راه رضا» پخش شد.
این برنامه قبل از اذان صبح، هر سحرگاه به مدت 60 دقیقه از کانال اردو پخش می‌شود.
علاوه بر دعاهای سحرگاهی و آیتم‎های متنوع درخصوص ماه رمضان، علماء و کارشناسان مذهبی درباره برکات ماه ضیافت الهی سخنرانی می‎کنند. اجرای این برنامه بر عهده باقر رضا کاظمی است و تهیه‎کنندگی آن را سید حسام الدین مهاجری انجام می‎دهد.

امتیاز شما