امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

از راهکارهای مدیریت مصرف سوخت تا موسیقی فولکلور و آواهای کار ایران در برنامه‌های رادیو اقتصاد

مشاهده ۴۰۹
۱۳۹۸/۰۲/۱۸- ۱۳:۵۹

رادیو اقتصاد جمعه 20 اردیبهشت در برنامه‌های «چرتکه»، «بهارستان»، «کار و نوا» و ... به مباحث راهکارهای مدیریت مصرف سوخت، موسیقی فولکلور و آواهای کار ایران و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «چرتکه» جمعه 20 اردیبهشت، به انواع سبک زندگی از جمله ساده زیستی و زندگی تجملاتی و مزایا و معایب آن اختصاص دارد. این برنامه کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی حمیده رضاسلطانی ساعت 10 پخش می‌شود.

برنامه «بهارستان» جمعه 20 اردیبهشت، فریدون اسعدی کارشناس اقتصاد انرژی، علی ادیانی عضو کمیسیون انرژی و عضو هیئت رئیسه، شهاب نادری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس جمهوری اسلامی و جواد نوفرستی کارشناس حوزه انرژی درخصوص بهترین راهکارهای مدیریت مصرف سوخت و نرخ گذاری بنزین گفت‌وگو می‌کنند. بررسی دیدگاه دولت و مجلس درباره نرخ گذاری و سهمیه بندی بنزین و نتایج  به‌دست آمده  تاکنون و بهترین راهکارهای مدیریت مصرف سوخت در شرایط فعلی کدام هاست؟ از دیگر مباحث برنامه است. برنامه «بهارستان» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی مهرگان سوادکوهی ساعت 12 شنوندگان را همراهی می‌کند.

در برنامه «کار و نوا» جمعه، شاهین فرهت، آهنگساز و استاد تمام موسیقی دانشگاه به همراه اکبر رستگار خواننده، درباره موسیقی فولکلور و آواهای کار ایران و اروپای شرقی مطالبی را به سمع شنوندگان می‌رساند. مروری بر ویژگی‌های موسیقی فولکلور ایران و اروپا، نحوه صحیح به‌کارگیری موسیقی کار در حین کار از دیگر موارد مطرح است. برنامه «کار و نوا» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی مهرگان سوادکوهی ساعت 14 روی آنتن می‌رود.

 رادیو اقتصاد در برنامه «اقتصاد تعطیل نیست» جمعه 20 اردیبهشت با موضوع ارزش افطاری در اسلام شنوندگان را همراهی می‌کند. این برنامه کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی حمیده سلطانی، ساعت 17 پخش می‌شود.

امتیاز شما