امروز يك شنبه  ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

رادیو فرهنگ با «صدای کتاب» به نمایشگاه کتاب آمد

مشاهده ۳۱۶
۱۳۹۸/۰۲/۰۴- ۱۶:۲۸

برنامه «صدای کتاب» با برپایی استودیو پخش زنده در محل برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی تهران، مهم‌ترین رخداد فرهنگی کشور را گزارش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «صدای کتاب» هر روز از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ از بخش‌های مختلف نمایشگاه کتاب، با ناشران و نویسندگان گفت‌وگو می‌کند و مخاطبان این برنامه را در اقصی نقاط ایران از تازه‌های نشر کتاب آگاه می‌سازد. انعکاس فعالیت بخش‌های اصلی و جنبی نمایشگاه، گفت‌وگو با نویسندگان و ناشران خارجی، ناشران کودک، ناشران دانشگاهی، غرفه روستاهای فعال در حوزه کتاب، نمایندگان صنوف کتاب در نمایشگاه و عموم بازدیدکنندگان، محورهای برنامه «صدای کتاب» است. این برنامه با گزارش‌های زنده و تولیدی، نمای کاملی از نمایشگاه را برای مخاطبان برنامه ترسیم می‌کند. همچنین بخش معرفی تازه‌های نشر، خرید کتاب را برای بازدیدکنندگان آسان‌تر می‌کند. پرویز جمالی تهیه‌کننده، مهدی محمدیان اجرا، احسان رضایی کارشناس مجری، رضا غیور، سردبیر و فاطمه داودیان عوامل برنامه «صدای کتاب» هستند که هر روز از گروه کتاب رادیو فرهنگ، از اول تا ۱۴ اردیبهشت، روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ و ای ام ردیف ۵۸۵ روی آنتن می‌برد.

غرفه «رادیو کتاب» نیز در فضای نمایشگاه مصلی تهران، میزبان عموم مخاطبان رادیو است و دیدارهایی با عوامل ساخت برنامه‌های رادیویی در این غرفه طراحی شده است. «صدای کتاب» همزمان در دو شبکه رادیویی فرهنگ موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز و رادیو کتاب موج اف ام ردیف ۸۹,۵ شنیده می‌شود.

امتیاز شما