امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

جشن فرخنده میلاد امام زمان (عج) در مرکز آذربایجان شرقی

مشاهده ۴۲۸
۱۳۹۸/۰۱/۳۱- ۰۹:۴۷

صدا‌وسیمای مرکز آذربایجان شرقی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن میلاد منجی عالم بشریت، برنامه‌های متنوعی تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای مرکز آذربایجان شرقی از شنبه 31 فروردین، با ویژه برنامه‌های شاد و متنوع، به استقبال عید میلاد آخرین ستاره پرفروغ آسمان امامت و ولایت می‌رود. برنامه «سهند آوا» به تهیه‌کنندگی بهزاد شاهدی، سرودها و ترانه‌های ملی و محلی شاد و مفرح و درخواستی مخاطبان را پخش می‌کند. همچنین برنامه «ناز بالالار» در روزهای شنبه و یکشنبه با ریتمی‌شاد، موزیکال و پرانرژی و متناسب با حال و هوای عید برای خردسالان پخش می‌شود. برنامه «گئجه لر» در شب عید و برنامه صبحگاهی «سحرلر» هم در روز نیمه شعبان، به صورت ویژه با آیتم‌های شاد از قاب شبکه سهند، میهمان خانه‌های مخاطبان می‌شود.  

صدای استانی مرکز آذربایجان شرقی هم برنامه‌های گوناگونی را در جدول پخش روز شنبه و یکشنبه گنجانده است تا اوقات پرباری برای شنوندگان خود فراهم کند. ویژه برنامه زنده «برات گئجه سی» به تهیه‌کنندگی زین‌العابدین گوزه‌لی، گویندگی سیدداوود قریشی و با گزارش‌های داریوش رضوان، مصطفی قنادی و فرزاد صبوری در شب میلاد یگانه منجی عالم بشریت از ساعت 20 به مدت 120 دقیقه پخش می‌شود. جنگ عصرگاهی «آخشاملار» و برنامه «یاشاسین جوانلیق» با آیتم‌های موسیقی‌، گزارش‌های مردمی، امروز و فردا تقدیم شنوندگان می‌شود. علاوه بر این، ویژه برنامه جشن نیمه‌شعبان به تهیه‌کنندگی لطفی، گویندگی رضوان و به گزارشگری قنادی، روز یکشنبه از ساعت 10 به مدت 180 دقیقه به روی آنتن می‌رود. برنامه‌های  «روزی تو خواهی آمد»، «سخنرانی مهدویت»، «میلاد قائم»، نمایش‌های رادیویی «راز بیدار»، «شکوه نرگس» و «دمی از عشق» از دیگر برنامه‌های آذربایجان شرقی در خجسته میلاد حضرت ولی عصر (عج) است. در رادیو شهر مراغه هم برنامه‌های رنگارنگی برای مخاطبان این منطقه تهیه شده که از آن جمله می‌توان به «سحر گورورشی»، «آخشاملار»، «ائویمیز»، «گونش بایرامی» و «رحمت قاپیسی» اشاره کرد.

رادیو برون‎مرزی آذربایجان شرقی هم برنامه‌های «ایلن سنه چای دئمیشم» به تهیه‌کنندگی علیرضا یلتقیان و گویندگی اکرم رضایی و سجاد دشتی، «سلام دینله ییجی» به نویسندگی و گویندگی سجاد دشتی، برنامه «مشکات» به تهیه‌کنندگی محمدرضا رحیمی و گویندگی جعفر رضایی، «سخنرانی» به تهیه‌کنندگی نسرین میلانی‌زاده و برنامه «شناور» به گویندگی و نویسندگی رباب قهرمان زاده و یئودا حسن‌زادگان را در شب و روز میلاد امام زمان (عج) به صورت ویژه پخش می‎کند.

امتیاز شما