امروز دوشنبه  ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

آیین شکوهمند جمع‎خوانی قرآن کریم در کرمان

مشاهده ۳۶۰
۱۳۹۸/۰۱/۲۲- ۰۹:۲۱

مراسم جمع‎خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان، امسال نیز همانند سال‎های گذشته در حسینیه ثارالله کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مراسم جمع خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان امسال نیز همانند سال‎های گذشته در حسینیه ثارالله کرمان برگزار می‌شود.

در جلسه هماهنگی برگزاری این مراسم که با حضور نمایندگان ارگان‌های مختلف در صداوسیمای مرکز کرمان برگزار شد، درباره برگزاری مطلوبتر این آیین معنوی و انسان ساز تبادل نظر شد.

آقای علیرمضانی مدیر کل صداوسیمای مرکز کرمان در این جلسه با اشاره به اینکه امسال نیز صداوسیما امکانات لازم را برای پخش زنده این مراسم بسیج خواهد کرد گفت: می‌کوشیم امسال نیز مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم به بهترین نحو در کرمان برگزار شود.

 علیرمضانی از دستگاه‌های اجرایی استان خواست سهم مشخصی در برگزاری این مراسم به عهده بگیرند.

حجت‌الاسلام عسکری امام جمعه موقت کرمان و مسئول هیئت امنای حسینیه ثارالله نیز در این جلسه با بیان اینکه قرائت قرآن نباید منحصر به ماه مبارک رمضان باشد گفت: صداوسیما هر سال در حرکتی ارزشمند و به صورت گروهی مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم را در ماه مبارک رمضان اجرا می‌کند که جای قدردانی دارد.

وی تاکید کرد: دشمن در زمینه‌های مختلف هجمه فرهنگی دارد که تمام این فتنه‌ها با تاسی به ایات قرآن و در پرتو نشر تعالیم قرآنی خنثی می‌شود.

حجت‌الاسلام عسکری همچنین انس خانواده‌ها و جوانان با قرآن کریم را از نتایج برگزاری مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم خواند.

براساس نتایج ارزیابی‌های صورت گرفته، در ماه‌های مبارک رمضان بعد از قم و مشهد، کرمان پرجمعیت‌ترین آیین جمع‌خوانی قرآن کریم را در سطح کشور برگزار می‌کند.

امتیاز شما