امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

سخنگوی اسبق وزارت خارجه میهمان شبکه 4

مشاهده ۴۱۵
۱۳۹۷/۱۲/۱۹- ۱۰:۱۹

امشب یکشنبه 19 اسفند، حمیدرضا آصفی در برنامه تلویزیونی «این.ج.ا» به بررسی روابط ایران و اروپا و چشم‌انداز پیش روی این رابطه می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، روابط ایران و کشورهای اروپایی در دهه‌های اخیر، فراز و نشیب زیادی را تجربه کرده است و تفکرات مختلف در داخل کشور، نسخه‌های متفاوتی برای این رابطه تجویز می‌کردند.
امروز برخی در ایران از همراهی اروپا برای مقابله با ترامپ می‌گویند و برخی دیگر از هزینه اروپا برای ایران و تقابل با آمریکا ناامید هستند؛ اما اروپا چه سیاستی در قبال ایران در پیش‌گرفته و ایران کجای معادلات اتحادیه اروپا است؟ آیا در آینده می‌توان از شکاف میان غربی‌ها استفاده کرد یا سران اتحادیه اروپا همان راه ترامپ را در مقابل ایران پیش می‌گیرند؟ برای پاسخ به این سؤالات دکتر حمیدرضا آصفی دیپلمات باسابقه ایرانی و سخنگوی اسبق وزارت خارجه امشب در برنامه تلویزیونی «این.ج.ا» می‌آیند و به بررسی رابطه ایران و اروپا با عنوان «ما و اروپا از آرمان‌گرایی تا واقع‌گرایی» می‌پردازند.
برنامه «این.ج.ا» با اجرای محمد لسانی امشب 19 اسفند، از ساعت 21 به‌صورت زنده از شبکه چهار سیما، پخش می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند تکرار این برنامه را جمعه آتی در ساعت 17:30 از همین شبکه تماشا کنند.

امتیاز شما