امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

خبررسانی و برنامه‎سازی با محور اقتدار نظام، وظیفه رسانه ملی است

مشاهده ۴۴۷
۱۳۹۷/۱۲/۰۶- ۱۵:۰۰

پوشش خبری مناسب رزمایش دریایی ولایت ۹۷ سبب اقتدار آفرینی بیشتر برای کشورمان و ترسیم گوشه‌ای از تلاش جان‎برکفان سختکوش و ولایتمدار نیروی دریایی ارتش است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با مدیرکل مرکز صداوسیمای مرکز خلیج فارس، از عملکرد این مرکز در پوشش خبری رزمایش بزرگ دریایی ولایت ۹۷ قدردانی کرد.

امیردریادار حسین خانزادی در این دیدار گفت: پوشش خبری این رزمایش بسیار حرفه ای، اثر گذار، هنرمندانه و متعهدانه بود.
وی افزود: پوشش خبری این رزمایش، بازتاب ملی و جهانی داشت.
امیردریادار خانزادی گفت: پوشش خبری مناسب رزمایش دریایی ولایت ۹۷ سبب اقتدار آفرینی بیشتر برای کشورمان و ترسیم گوشه‌ای از تلاش جان برکفان سختکوش و ولایتمدار نیروی دریایی ارتش است.
مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس نیز در این دیدار گفت: این مرکز همه امکانات و ظرفیت‌ها را برای پوشش این رویداد خبری فراهم کرد و با نگاه حرفه‌ای و هنرمندانه آن را بکار گرفت.
مهران جلائی افزود: پوشش خبر‌های این رزمایش و دیگر ظرفیت‌های دفاعی کشورمان، همواره از راهبرد‌های خبری این مرکز بوده و خواهد بود.
وی گفت: خبررسانی و برنامه‎سازی با محور اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌های انقلاب اسلامی از وظایف همیشگی این مجموعه است.
در پایان این دیدار فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اهدای لوح تقدیر از مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس قدردانی کرد.
رزمایش بزرگ دریایی ولایت ۹۷ به مدت سه روز در محدوده‌ای به وسعت دو میلیون کیلومتر مربع از تنگه هرمز و ساحل مکران در دریای عمان تا مدار ۱۰ درجه در اقیانوس هند برگزار شد که روز گذشته پنجم اسفند، پایان یافت.

امتیاز شما