آرمان ملی هفته گذشته در گزارشی با عنوان « گزارش آرمان ملی از کمرنگ بودن تبلیغات نامزدها / چرا برای تبلیغ هزینه کنیم؟» از بهزعم خود، عدم شور و گرمای انتخابات در این دوره، برخلاف دورههای قبلی انتخابات مجلس نوشته بود که البته مشارکت مردم در انتخابات روز جمعه خلاف ادعای این رسانه را ثابت کرد. اما بخش جالبتوجه و حیرتآور گزارش مذکور به هزینه تبلیغاتی 200 کانال انتخاباتی تلویزیون برمیگردد که حاکی از بیاطلاعی کامل نگارنده از آن چیزی است که در کانالهای 200گانه انتخاباتی رسانه ملی در هفتههای اخیر گذشته است.