امروز يك شنبه  ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرویس:اخبار استان‎هاسرویس:یزد
تاریخ خبر : سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲- ۱۵:۰۶
هویت محوری، رسالت رسانه ملی در حوزه تبلیغات
مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان یزد: در تبلیغات و اطلاع رسانی، رسانه ملی به بحث هویت محوری نگاه ویژه دارد.
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، احسان کریمی در نخستین نشست صنعت و رسانه ملی در یزد با بیان نقش تبلیغات در عرصه‌های مختلف گفت: متاسفانه در استان یزد در حوزه تبلیغات و تجارت ضعیف کار شده که رسانه ملی در نظر دارد با هویت سازی در این بخش، صنعت یزد را تقویت کند. وی به سبک مدیریتی یزدی‌ها اشاره کرد و افزود: عزم و اراده، حزم، نظم و رزم چهارعنصرمهم در سبک مدیریتی یزدی‌هاست. مدیرکل صداوسیمای مرکز استان یزد اظهار داشت: تلاش یزدی‌ها و دوراندیشی آنها باعث شده تا بر محدودیت‌ها فائق آیند، با آن مقابله کنند و محدودیت را به فرصت تبدیل کنند. احسان کریمی در ادامه سخنان خود گفت: مردمان استان یزد در همه‌ی زمینه‌ها، خلاق و مبتکر هستند و مشتری مدار. وی خاطرنشان کرد: صنعتگران یزدی خدمتگزار صادق و بی منت هستند و در بحث کیفیت گرایی در کشور زبانزد هستند به گونه ای که تولیدات باکیفیت ایرانی با نام یزدی‌ها عجین شده است. مدیرکل صداوسیمای مرکز استان یزد افزود: بهره وری از دیگر مولفه‌هایی است که تولیدکنندگان یزدی به آن توجه دارند. آقای کریمی خاطرنشان کرد: صداوسیمای مرکز استان یزد آمادگی دارد تا در حوزه آموزش، اطلاع رسانی و تبلیغات، بازوی کمکی برای صنعتگران و تولیدکنندگان یزدی باشد. در ادامه این نشست مدیرعامل شرکت صوتی تصویری سروش با بیان اینکه تبلیغات، حلقه ‌ی مفقوده‌ی کسب و کار است به تشریح راهکارهای موثر تبلیغات پرداخت. نخستین نشست صنعت و رسانه ملی با حضور جمعی از صنعتگران و تولیدکنندگان در یزد برگزار شد.
© 2019- pr.irib.ir - Contact us :pr@irib.ir