امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرویس:اخبار استان‎هاسرویس:خراسان جنوبی
تاریخ خبر : شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲- ۰۷:۲۰
عزم شبکه خاوران برای افزایش مشارکت در انتخابات
شبکه خاوران تمام تلاش خود را برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیشرو بکار می‌گیرد.
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی در نشست اندیشه ورزی شبکه خاوران با بیان این مطلب گفت: در این زمینه همفکری فرهیختگان و صاحب نظران این عرصه می تواند به رسانه ملی کمک کند تا رسالت خود را به بهترین شکل انجام دهد. آینه دار با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و تلاش رسانه‌ها معاند می تواند از عوامل ایجاد تردید برای حضور مردم در انتخابات باشد افزود: در حوزه رسانه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید قوی تر از قبل عمل کنند و برای مقابله با تبلیغات رسانه‌های غربی با همفکری ایده‌های جدید و نو ارائه دهند. وی با بیان اینکه رسانه ملی همچون گذشته آمادگی معرفی خدمات دولت را دارد گفت: صدای مردم در رسانه باید بیشتر شنیده شود و مسئولان هم در این زمینه باید شرح صدر بیشتری از خود نشان دهند و در بیان شبهات پاسخگو باشند. مدیر کل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هم در این جلسه با اشاره به مشارکت بیش از 66 درصدی مردم خراسان جنوبی درانتخابات دوره قبل مجلس گفت: برای انتخابات پیشرو ۴۷۸ متقاضی پیش ثبت نام کردند که به ازای هر کرسی مجلس ۱۲۰ متقاضی می‌شود. سلیمی از جبهه فرهنگی انقلاب خواست با استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و مدارس در تبیین اقدامات دولت برای جوانان و در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی موثر باشند. حجت الاسلام نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان هم با اشاره به تلاش های شبکه‌های معاند در ایجاد یاس و نا امیدی در بین مردم گفت: باید با مردم صادقانه صحبت کرد چرا که اگر مردم احساس کنند که با آنها صادقانه برخورد شده است با اعتماد بیشتر، انتخاب آگاهانه و اصلح تری خواهند داشت. حسین پورمسئول قرارگاه خاتم الاوصیای خراسان جنوبی هم با تاکید بر تاثیر گذاری بالای صدا و سیما در انعکاس اقدامات دولت، تولید برنامه‌های گفتگو محور در رسانه و معرفی طرح های موفق دولت در فضای مجازی را از دیگر عوامل ایجاد شور انتخابات عنوان کرد. دهقان کارشناس و استاد دانشگاه نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت تبلیغات در رسانه‌ها گفت: افزایش میزان مشارکت صرفا بر عهده یک دستگاه نیست و همه باید در این خصوص تلاش کنند.
© 2019- pr.irib.ir - Contact us :pr@irib.ir