به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، عبارت برندسازی مدتی است که به یک موضوع داغ در دنیای کسب و کار تبدیل شده است و در صنعت ورزش نیز قدم به قدم سایر صنایع در حال رشد و گسترش است.
سازمانهای ورزشی که قدرت برندسازی را درک کرده اند، از طریق اجرای آن توانستهاند به طور معناداری توجه و علاقه جامعه را به سوی خود جلب کرده و تعداد زیادی از افراد را به مشارکت در فعالیتهای خود واداشته و از این راه درآمدهای مطلوبی را نصیب خود کنند.
برندسازی در ورزش می تواند به عنوان مهمترین ابزار سازمان ها برای ایجاد و گسترش فرصتهای جدید کسب و کار شناخته شود.
برنامه امروز «به اضافه ورزش» به موضوع برندسازی در ورزش میپردازد. محسن اسماعیلی و مهدی رسولی، دکترای مدیریت ورزشی از میهمانان برنامه هستند. همچنین برنامه با گزارشی از امید فراغت و هوتن خداپرست همراه است.
برنامه «به اضافه ورزش» کاری از گروه جامعه رادیو ورزش، به تهیه کنندگی عبادالله رضایی، گویندگی سبحان اکرامی و هماهنگی بهنام روان پاک، امروز ۲۹ آذر ماه از ساعت ۱۲ به مدت ۶۰ دقیقه از موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش میشود.