امروز دوشنبه  ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
سفر قائم مقام سازمان صداوسیما به شیراز؛
سفر قائم مقام سازمان صداوسیما به شیراز؛

بازدید قائم مقام و معاون توسعه و فناوری سازمان صداوسیما از طرح های توسعه ای رسانه استانی

مشاهده ۶۵
۱۴۰۳/۰۲/۱۹- ۲۰:۲۲

قائم مقام سازمان صداوسیما و معاون توسعه و فناوری رسانه صداوسیما صبح چهارشنبه 19 اردیبهشت با استقبال دکتر پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای فارس و اعضای شورای معاونین این مرکز وارد شیراز شدند و از زیرساخت ها و اجرای طرح های توسعه ای صداوسیمای فارس بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مهدی مجتهد قائم سازمان صداوسیما و علیرضا شریفی معاون توسعه و فناوری رسانه صداوسیما از روند پیشرفت و توسعه زیرساخت های فنی و تاسیساتی صداوسیمای فارس از جمله پروژه ملی بعثت 2 که در حال طراحی و ساخت است و ایستگاه پرقدرت رادیویی دهنو دیدن کردند.

بازدید از باشگاه خبرنگاران جوان و مهمانسرای حائری از دیگر برنامه‌های آنها در سفر به شیراز بود تا برای بازسازی و نوسازی این مکان‌ها تصمیماتی گرفته شود.

قائم مقام سازمان صداوسیما و معاون فنی و توسعه رسانه صداوسیما ضمن بازدید از استودیوهای مختلف تولید و پخش صداوسیمای فارس از روند اجرای اچ دی سازی شبکه فارس دیدن کردند و در جریان کامل این طرح بزرگ ملی قرار گرفتند.

مدیران ارشد سازمان صداوسیما از ساخت سالن ورزشی صداوسیمای فارس نیز دیدن کردند.

قائم مقام سازمان صداوسیما در دیدار با استاندار فارس در خصوص تفاهم نامه‌های صداوسیما و استانداری فارس برای پیشرفت طرح های توسعه ای رسانه ملی گفتگو کرد و استاندار فارس بر تعهد استانداری مبنی بر مشارکت در ساخت پروژه ملی بعثت 2 و ایستگاه رادیویی سروستان تاکید کرد.

قائم مقام سازمان صداوسیما و معاون توسعه و فناوری رسانه سازمان صداوسیما در پایان در جلسه شورای معاونین صداوسیمای فارس شرکت کردند.

در این جلسه دکتر پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای فارس با اشاره به گستردگی جغرافیایی و جمعیتی این استان ضمن ارائه عملکردی از پوشش رویدادها و مناسبت های مختلف و متعدد در استان فارس در سال گذشته و امسال، خواستار توجه ویژه سازمان به مرکز فارس برای خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر به مردم استان فارس  شد.

مهدی مجتهد قائم مقام سازمان صداوسیما هم در این جلسه با بیان اینکه اجرای زیرساخت ها و مجهز کردن مراکز استانها به تجهیزات فنی پیشرفته و به روز از سیاست های رسانه ملی است برنامه سازی قوی تر و بهتر را ثمره این سیاست ها برشمرد و ابراز امیدواری کرد تولیدات مراکز استانها در رسانه ملی تقویت و  بیشتر و بهتر در شبکه‌های سراسری دیده شود.

 قائم مقام سازمان صداوسیما در سفر به شیراز بر تقویت و ارتقای زیرساخت ها و تجهیزات فنی مراکز استانها برای برنامه سازی قوی و حضور پررنگ تولیدات آنها در شبکه‌های سراسری تاکید کرد.

 

 

 

 

 

 

تصاویر

امتیاز شما