امروز جمعه  ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

دوربین شبکه تهران بازوی اجرایی مسئولین استان

مشاهده ۱۱۲
۱۴۰۳/۰۲/۰۸- ۱۷:۰۱

در دیدار محمد حیدری منش "فرماندار فیروزکوه" با دکتر محمد باقر اعلمی "مدیر شبکه تهران سیما" به ضرورت توجه و انعکاس رسانه ای دغدغه‌های مردم تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این دیدار دکتر اعلمی "مدیر شبکه تهران سیما" ضمن تاکید بر اولویت های استانی این شبکه افزود: برگزاری جلسات کاری با فرمانداران شهرستان‌های استان تهران در تقویم کاری شبکه تهران سیما طراحی شده است. 

اعلمی‌به هم اندیشی و هم افزایی با مسئولین استان تهران اشاره و تاکید کرد: برای حضور حداکثری دوربین‌های شبکه تهران سیما در سطح استان پهناور تهران، اهتمام و همیاری مسئولین استانی اجتناب ناپذیر است. 
اعلمی افزود: در افق شبکه تهران سیما، برگزاری جلسات با مسئولین و فرمانداران استان تهران تاکید شده است و تلاش می‌کنیم، جلسات منظم و مکرری را به منظور پیشبرد اهداف استانی و برطرف کردن مشکلات مردمی در حوزه شهری، فرهنگی، اجتماعی و... برگزار نمائیم. 
وی همچنین به ظرفیت های موجود در شهرستان‌های استان تهران اشاره و افزود: با بکارگیری امکانات و ظرفیت های موجود در سطح استان تلاش می‌کنیم با کیفیت ترین محتواهای مورد نیاز پایتخت را به آنتن برسانیم و همچنین صدای مردم را نیز به گوش مسئولین برسانیم.

امتیاز شما