امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
دیدار رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان؛
دیدار رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان؛

تبیین ابعاد مختلف عملیات وعده صادق در دستور کار آموزش و پرورش

مشاهده ۹۰
۱۴۰۳/۰۲/۰۴- ۱۲:۴۰

سیمای کرمان دیدار رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان را پوشش تصویری و رسانه ای داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در دیدار رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت پیروزی در عملیات وعده صادق که درآستانه سالروز تاسیس سپاه پاسداران با وی صورت گرفت ؛ گفت: این عملیات غرورآفرین را باید به همه ملت ایران تبریک بگوییم ، سپاه یک نهاد پوشیده از دل مردم واز قیام مردم است ویک نهاد مردمی‌که خواست مردم را اجرا می‌کند.

وی افزود: از پیروزی انقلاب اسلامی تا الان هر زمان اراده مردم و ولی فقیه بوده است وهر کاری که برای حفظ نظام و دستاوردهایش بوده است، سپاه پیش قدم شده است و از این به بعد هم به همین شکل خواهد بود و ما اگر امروز این عزت ، پیروزی و بزرگی را در دنیا داریم مدیون خون شهدا هستیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه گفت: عملیات وعده صادق نه تنها خواست مردم ایران بلکه خواست همه آزادگان جهان بود ،امروز همه مردم جهان می‌دانند که اسرائیل چه رژیم حیوان صفت و ددمنشی است و این خوشحالی مربوط به کشور ما نبود ،بلکه همه ی دنیا خوشحال شدند.سردار نظری با اعلام اینکه اسرائیل به قدرت پوشالی خود پی برده است؛ عنوان کرد: اسرائیل این عملیات روانی را در دنیا راه انداخته بود که جز چند کشور اول دنیا در بحث نظامی است اما امروز می‌بینید یک گروه کوچک، شبه نظامی‌به نام حماس آن‌ها را بهم ریخته‌است والان هم گنبد آهنیشان و هم مسائلی که تبلیغ آن‌ها را می‌کردند مشخص شد که با یک تاکتیک و یک تکنیک آسیب پذیر است.

در ادامه این دیدار رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آموزش و پرورش و سپاه دو سنگر مهم هستند که آرمان‌های انقلاب در آنها گره خورده است. وی افزود: تبیین ابعاد مختلف عملیات وعده صادق در دستور کار آموزش و پرورش استان کرمان قرار گرفته و در همین راستا کارگروهی نیز تشکیل شده است.

رضایی با اشاره به نقش موثر آموزش و پرورش در تربیت نسلی متعهد و کارآمد و در تراز جمهوری اسلامی ایران گفت: موفقیت هر دستگاهی در کشور در گرو موفقیت آموزش و پرورش است و نظام تعلیم و تربیت باید در اولویت همه نهاد های دولتی و غیر دولتی باشد.در پایان این دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به پاس قدردانی از سپاهیان به چندتن از پاسداران شاخه گل اهدا کرد.

امتیاز شما