امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
پوشش رسانه ای شد؛
پوشش رسانه ای شد؛

پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور

مشاهده ۱۰۸
۱۴۰۳/۰۱/۲۹- ۱۲:۲۶
تعداد بازدید:108

تیم استقلال آبی پوشان ملاثاتی درمسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور بر میزبان خود غلبه کرد و از رسانه استانی پوشش خبری داده شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در آخرین بازی هفته بیست و هفتم مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور، تیم‌های خوشه طلایی ساوه و استقلال آبی پوشان ملاثانی عصردیروز در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که آبی پوشان با ۲ گل پیروز از میدان خارج شدند.

شاگردان سیاوش اکبرپور با ثبت این نتیجه با ۳۳ امتیاز درمکان دوازدهم جدول رده بندی باقی ماندند. علی فاتح و دانیال مومنی در دقایق ۱۹ و ۴۰ گل‌های بازی را به ثمر رساندند. این بازی پیش از این قرار بود روز گذشته برگزار شود که به علت لغو و مسافت طولایی اهواز به مشهد به امروز موکول شد. تیم نفت مسجدسلیمان نیز روز بیست وششم فروردین ماه با ۲ گل تیم مس شهربابک را شکست داده بود و با ۵۳ امتیاز درمکان چهارم جدول رده بندی قرار گرفت. دوم اردیبهشت ماه تیم‌های نفت مسجد سلیمان و استقلال آبی پوشان در هفته بیست وهشتم مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور به ترتیب به مصاف تیم‌های مس سونگون ورزقان تبریز و فجرسپاسی شیراز می‌روند.۱۸ تیم برای کسب عناوین برتر مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور تلاش می‌کند.

امتیاز شما