امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

بازگشت مجله هنری «بوم» به آنتن شبکه دو سیما

مشاهده ۱۵۰
۱۴۰۳/۰۱/۲۸- ۱۳:۳۳

«مجله هنری بوم» به میزبانی «حامد مهربانی» روایتگر رویدادهای دنیای هنر در قاب برنامه‌ای تماشایی است که از 29 فروردین ماه هر هفته چهارشنبه‌ها حوالی ساعت 23:20 روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «مجله هنری بوم»، مجله ای تصویری است که شخصیتی سفر شهری دارد، و به سراغ رخدادها و آثار هنری جدید شهر می رود. در هر قسمت از این برنامه «حامد مهربانی»، به محل رویداد هنری رفته، و در آنجا گفت و گویی شنیدنی با هنرمندان و دست اندرکاران آن دارد.

پوشش مراسم معرفی انتخاب چهره سال هنر انقلاب اسلامی، حضور در رویداد چیدمان «ده هزار جهان» در موزه هنرهای معاصر و گفتگوی «حامد مهربانی» با «ابوذر ونکی» خالق این اثر و همچنین نمایشگاه عکس «بازگشت» و دیدار و گفتگو با «سید احسان باقری» (عکاس) از جمله آیتم‌های متنوع این قسمت از «مجله هنری بوم» است.

«مجله هنری بوم» با اجرای حامد مهربانی، تهیه‌کنندگی احمدرضا بلیغ و احمدرضا زارعی، کارگردانی کیانوش الطافی، سردبیری محسن صفایی فرد و به همت گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو در مرکز هنری رسانه‌ای سلوک تهیه و تولید و از 29 فروردین ماه هر چهارشنبه حوالی ساعت 23:20 روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

تصاویر

امتیاز شما