امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

«زیر آسمان ایران» را از «کرمانشاه» چهره زیبا و سینه ستبر ایران اسلامی‌بشنوید

مشاهده ۱۰۰
۱۴۰۳/۰۲/۱۲- ۱۳:۳۱

برنامه «زیرآسمان ایران» هر هفته به معرفی یک استان می‌پردازد، در ادامه طرح «هفته‌های ایرانی» در بیست و سومین هفته استان «کرمانشاه» معرفی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه‌سازان گروه دانش و اقتصاد این هفته با همکاری صدا و سیمای استان «کرمانشاه» برنامه «زیر آسمان ایران» را روانه آنتن رادیو ایران می‌کنند.

 «هفته‌های ایرانی» رادیو ایران از ابتدای فصل پاییز سال گذشته آغاز شده و هر هفته آن متعلق به یک استان سربلند ایران عزیز است. پس از استان‌های کردستان، گلستان، اردبیل، ایلام، مرکزی، آذربایجان‌غربی، سمنان، خراسان‌رضوی، یزد، قم، همدان، خراسان شمالی، کرمان قزوین، لرستان، فارس، تهران، البرز، اصفهان، آذربایجان شرقی، بوشهر، هرمزگان نوبت به استان «کرمانشاه» رسید تا در برنامه‌های مختلف رادیو ایران از مفاخر فرهنگی و هنری دست سازه‌های نفیس و گرانبها، وجاذبه‌های دیدنی و تاریخی بسیار این استان شنید.

 «زیرآسمان ایران» این هفته 13 و 14 اردیبهشت به تهیه کنندگی وحید بیات و زهرا عزیزی، اجرای شهاب شهرزاد، گزارشگری عباس سنجری و احسان مرادی ساعت ۱۷:۱۵ با همکاری رادیو «کرمانشاه» از رادیو ایران موج اف‌ام ردیف ۹۰مگاهرتز و موج ای‌ام ردیف ۵۵۸ کیلوهرتز پخش می‌شود.

امتیاز شما