امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب

مشاهده ۱۰۹
۱۴۰۳/۰۲/۱۲- ۱۳:۲۱

همزمان با سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز معلّم جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند، برنامه «جهان سیاست» به تبیین بیانات رهبری می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز معلم در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، تکریم و تشکر از معلم را وظیفه فرد فرد ملت خواندند و با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش از لحاظ اهمیت و تأثیرگذاری با هیچ دستگاه دیگری قابل مقایسه نیست، افزودند: هویت‌سازی نسل نوجوان و جوان و ایجاد شوق و امید در او، تحول مستمر، توانمندسازی مادی و غیرمادی معلمین، حمایت از مراکز تربیت معلم، تقویت معاونت پرورشی و الگوسازی در جامعه معلمین، مهمترین سرفصل‌های کاری آموزش‌وپرورش است.

 فاطمه ربانی تهیه کننده برنامه «جهان سیاست» این هفته بیان کرد: با توجه به دیدار رهبری در برنامه چهارشنبه 12 اردیبهشت میزبان دکتر علی باقرزاده مشاور وزیر آموزش و پرورش خواهیم شد و پیرامون همین دیدار و بیانات رهبر معظم انقلاب گفت و گو خواهیم کرد.

 گفتنی است «جهان سیاست» به تهیه کنندگی فاطمه ربانی و اجرای ناصر صالحی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵:۳۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

امتیاز شما