امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

هر آنچه از یک خانواده معلم می خواهید بدانید در «صدای زندگی» بشنوید

مشاهده ۶۶
۱۴۰۳/۰۲/۱۲- ۱۳:۰۹

برنامه «صدای زندگی» پنج شنبه‌ها ساعت ۹:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، گلریز وکیلی تهیه کننده برنامه «صدای زندگی» بیان کرد: در برنامه این هفته پنج شنبه 13 اردیبهشت میزبان خانواده «قاسمی» 4 خواهر معلم خواهیم شد.

 وی ادامه داد: دلایل بسیار زیاد و متنوعی درتعلیم و تربیت انسان‌ها نقش دارند اما یکی از تاثیرگذاران آن‌ها معلم است. پس از ورود کودک به مدرسه نقش مهم و حیاتی معلم مشخص می‌شود. معلم با صبر دانش آموزان مختلف با تفکرات و فرهنگ های گوناگون را در کنار یکدیگر جمع و پیوند محکمی‌برقرار می‌کند. معلم در کنار درس مدرسه، درس زندگی می دهد. دانش آموزان که گویی فرزندانشان هستند را با پستی و بلندی زندگی آشنا می‌کنند و به آن‌ها درموقعیت های مختلف قدرت و دانش تصمیم گیری می دهند و بدین ترتیب تلاش می‌کنند از دانش آموزان طی سال ها تحصیل انسان‌های کاملی بسازند.

 وکیلی تصریح کرد: به بهانه قدردانی از زحمات معلمان و پاسداشت مقام معلم در برنامه «صدای زندگی» میزبان خانواده ای خواهیم شد که چهار خواهر این خانواده معلم هستند و تجربیاتشان را مرور خواهیم کرد.

 علاقه مندان برای شنیدن صدای زندگی یک خانواده معلم می توانند پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت شنونده «صدای زندگی» از رادیو ایران باشند.

 گفتنی است این برنامه به تهیه کنندگی گلریز وکیلی و اجرای فاطمه مینا خانی پنج شنبه‌ها ساعت ۹:۰۰ روانه آنتن رادیو ایران می‌شود.

امتیاز شما