امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

تقدیر از منتخبین رادیو ایران در سومین جشنواره ملی مستند «پژواک»

مشاهده ۸۳
۱۴۰۳/۰۲/۱۲- ۱۲:۴۵

دکتر مهدی آذرمکان مدیر رادیو ایران، از برنامه سازان منتخب این شبکه در افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند «پژواک» تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  در افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند «پژواک»  رادیو ایران 2 تندیس و 2 لوح تقدیر دریافت کرد.

 در مراسمی‌ با حضور مدیر شبکه رادیو ایران، مدیران و مشاوران این شبکه، از منتخبین در این جشنواره قدردانی شد.

مهدی آذرمکان با تبریک موفقیت منتخبین جشنواره سوم پژواک، تولید خلاقانه، هنرمندانه و مبتنی بر پژوهش برنامه سازان شبکه را برای حضور موثر و موفق در جشنواره‌ها با اهمیت دانست.

 وی بیان کرد: امتیازات رادیو ایران برخورداری از نیروی انسانی خلاق و هنرمند است که همین وجه امتیاز انتظار موفقیت ها در جشنواره‌ها و رویدادهای رسانه ای را بالاتر می‌برد.

 مدیر رادیو ایران افزود: با توجه به برنامه‌های ارسالی به دبیرخانه جشنواره سوم مستند پژواک و ارزیابی‌های به عمل آمده، امید است در آیین اختتامیه رادیو ایران موفقیت های بیشتری را کسب کند.

گفتنی است در آیین افتتاحیه در «بخش مشاغل رادیویی» مجید آیینه در برنامه «یک، دو، صدا» و گیتی محمدی در برنامه «سلام صبح به خیر» هر دو تندیس جشنواره را دریافت کردند.

 در «بخش مستندنگاری» پژوهش «باورهای اصیل یک کودک کش» مریم هدیه لو دیپلم افتخار جشنواره را دریافت کرد.

 در «بخش مستمر» سیماپاتیمار با مجموعه مستند «آوای زمین» دیپلم افتخار دریافت کرد.

 شایان ذکر است برندگان نهایی بخش های اصلی، ویژه و مردمی، در مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک که روز ۳۰ اردیبهشت در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد

امتیاز شما