امروز پنج شنبه  ۱ آذر ۱۴۰۳

ابتکار رسانه ملی در زمینه حمایت از کالای ایرانی

مشاهده ۱۱۰۷
۱۳۹۷/۰۹/۰۶- ۰۴:۰۶

اردشیر زابلی زاده مدیر شبکه ایران کالا در یادداشتی به اهداف راه اندازی این شبکه و حمایت رسانه ملی از کالای ایرانی اشاره می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی «حمایت از کالای ایرانی»؛ نام و شعاری که رهبر فرزانه انقلاب «مدظله العالی » در پیام نوروزی سال 97 اعام فرمودند. پیش از این و در سال های قبل نیز معظم له بر حمایت از تولید و کار و سرمایه ایرانی تاکید کرده بودند، اما آن نتیجه مطلوب حاصل نشد. حالا با فراخوان «حمایت از کالای ایرانی ،» آحاد ملت، مسئولان و فعالان اقتصادی مورد خطاب قرار گرفته اند تا با حمایت از کالای ایرانی، چرخ اقتصاد و زندگی خانواده ایرانی را به حرکت درآورند.

راه اندازی شبکه ایرا ن کالا ابتکاری از طرف رسانه ملی در زمینه حمایت از کالای ایرانی می‌باشد، اما اگر بخواهیم فراتر از ادای یک وظیفه رسانه ای به حمایت از کالای ایرانی نگاه کنیم و در جست وجوی دستاورد برای آن باشیم حتما باید از موضع کارشناسی و غیرسیاسی درباره آن بحث کرد. ازآنجا که مسئله حمایت از کالای ایرانی از نظر ملاحظات سطح توسعه یک مسئله زیربنایی است که بقاء کشور، بالندگی و کیفیت زندگی مردم به آن برمی‌گردد. بنابراین نخستین هم اندیشی حمایت از کالا یایرانی را در سطح تخصصی و با حضور مسئولان رده اول اقتصاد کشور و صاحبان بنگاه‌های اقتصادی در سازمان صدا و سیما برگزار کردیم. امید است با برگزاری نشست های هم اندیشی و بهره گیری از ایده‌های مطرح شده در این نشست ها به دستاورد مهم و چگونگی حمایت از کالای ایرانی و الزامات و لوازم آن در تمام بسترهای ممکن دست یافت.

امتیاز شما