امروز پنج شنبه  ۱ آذر ۱۴۰۳
سرویس:اخبار تلویزیونسرویس:شبکه ایران کالا
تاریخ خبر : سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷- ۰۴:۰۶
ابتکار رسانه ملی در زمینه حمایت از کالای ایرانی
اردشیر زابلی زاده مدیر شبکه ایران کالا در یادداشتی به اهداف راه اندازی این شبکه و حمایت رسانه ملی از کالای ایرانی اشاره می کند.
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی «حمایت از کالای ایرانی»؛ نام و شعاری که رهبر فرزانه انقلاب «مدظله العالی » در پیام نوروزی سال 97 اعام فرمودند. پیش از این و در سال های قبل نیز معظم له بر حمایت از تولید و کار و سرمایه ایرانی تاکید کرده بودند، اما آن نتیجه مطلوب حاصل نشد. حالا با فراخوان «حمایت از کالای ایرانی ،» آحاد ملت، مسئولان و فعالان اقتصادی مورد خطاب قرار گرفته اند تا با حمایت از کالای ایرانی، چرخ اقتصاد و زندگی خانواده ایرانی را به حرکت درآورند. راه اندازی شبکه ایرا ن کالا ابتکاری از طرف رسانه ملی در زمینه حمایت از کالای ایرانی می باشد، اما اگر بخواهیم فراتر از ادای یک وظیفه رسانه ای به حمایت از کالای ایرانی نگاه کنیم و در جست وجوی دستاورد برای آن باشیم حتما باید از موضع کارشناسی و غیرسیاسی درباره آن بحث کرد. ازآنجا که مسئله حمایت از کالای ایرانی از نظر ملاحظات سطح توسعه یک مسئله زیربنایی است که بقاء کشور، بالندگی و کیفیت زندگی مردم به آن برمی گردد. بنابراین نخستین هم اندیشی حمایت از کالا یایرانی را در سطح تخصصی و با حضور مسئولان رده اول اقتصاد کشور و صاحبان بنگاه های اقتصادی در سازمان صدا و سیما برگزار کردیم. امید است با برگزاری نشست های هم اندیشی و بهره گیری از ایده های مطرح شده در این نشست ها به دستاورد مهم و چگونگی حمایت از کالای ایرانی و الزامات و لوازم آن در تمام بسترهای ممکن دست یافت.
© 2019- pr.irib.ir - Contact us :pr@irib.ir