امروز يك شنبه  ۱۵ مهر ۱۴۰۳

بررسی توانمندی‌های عشایر در «ایران امروز»

۱۴۰۳/۰۷/۱۵- ۱۰:۴۸

برنامه «ایران امروز» یکشنبه 15 مهر، همزمان با روز روستا و عشایر با حضور کارشناسان و صاحب نظران مختلف به بررسی توانمندی‌ها و تولیدهای عشایر می‌پردزاد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، روستاییان و عشایر نقش مهمی در تولید محصولات کشاورزی و دامی دارند و به این ترتیب امنیت غذایی کشور را تضمین می‌کنند.

 مریم بانو فطرتی تهیه کننده «ایران امروز» یکشنبه‌ها بیان کرد: روز روستا و عشایر  بهانه‌ای است تا نگاهی به مناطق روستایی و عشایری بیندازیم و به اهمیت آن‌ها در حفظ فرهنگ، تولید غذا و حفاظت از محیط زیست پی ببریم.

 وی ادامه داد: در همین راستا دربرنامه میزبان مهندس بیژن زیلایی مدیر کل امور تعاونی‌ها و نظام بهره برداری سازمان امور عشایر ایران و دکتر سید وحید سعادت معاون سرمایه‌گذاری، فرهنگی و اجتماعی معاونت امور توسعه روستایی و مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری و رئیس ستاد ملی روستا و عشایر خواهیم شد و در خصوص  توانمندی‌ها و تولیدهای عشایر واثر آنها بر رونق تولید و توسعه اقتصادی کشور تبادل نظر خواهیم کرد.

 گفتنی است «ایران امروز» یکشنبه‌ها به تهیه کنندگی مریم بانو فطرتی، اجرای احمد طبعی و هماهنگی اکرم خیرخواه ساعت 12:40 از رادیو ایران تقدیم می‌شود.

 

امتیاز شما