امروز يك شنبه  ۱۵ مهر ۱۴۰۳

بررسی وعده صادق ۲ در «بازتاب» رادیو فرهنگ

مشاهده ۷۷
۱۴۰۳/۰۷/۱۱- ۱۱:۴۲

حمله انتقامی ایران به قلب اراضی اشغالی در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سیدحسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان در برنامه زنده « بازتاب» رادیو‌فرهنگ بررسی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، امروز چهارشنبه ۱۱ مهرماه کارشناسان در برنامه «بازتاب» به بررسی ابعاد مختلف و بازتاب های جهانی حمله انتقامی ایران به قلب اراضی اشغالی در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سیدحسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان می‌پردازند. پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی بعد از شهادت سید حسن نصرالله و تشدید جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان و‌ غزه ، علل و اهداف رژیم صهیونیسیتی از ترور شهید سید حسن نصرالله و پیامدهای منطقه ای و بین المللی این ترور. اثار و پیامدهای اقدام نظامی ایران بر علیه رژیم اشغالگر قدس و همچنین اقدام ایران از دیدگاه حقوق بین الملل و حق دفاع مشروع در این برنامه بررسی خواهد شد. در این برنامه با دکتر علی خسرو شیری کارشناس مسائل غرب آسیا ‌و ابراهیم شکوری کارشناس مسائل بین الملل ورسانه و علی رضا کمیلی کارشناس مسائل غرب آسیا هم گفتگو می‌شود.
«بازتاب» را به تهیه کنندگی و سردبیری ریحانه بیرامی ساعت۱۶ تا ۱۷ به طور زنده از رادیو فرهنگ روی موج ۱۰۶مگاهرتز و ۵۸۵کیلوهرتز بشنوید.

امتیاز شما