امروز جمعه  ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
امور ارتباط با مخاطبان اعلام کرد
امور ارتباط با مخاطبان اعلام کرد

«سر سفره خدا» در صدر پرتماس‌های هفته

مشاهده ۸۷
۱۴۰۳/۰۶/۲۵- ۰۷:۳۸

براساس گزارشی که واحد امور ارتباط با مخاطبان اداره‌کل روابط‌عمومی سازمان (162) این هفته و در بازه زمانی 13 تا 20 شهریور، تعداد 26 هزار و 388 پیام در سامانه امور ارتباط با مخاطبان (162) به ثبت رسیده که شامل 16 هزار و 363 پیام صوتی، پنج هزار و 696 پیام تلفنی و چهار هزار و 329 پیامک است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، از میان شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی به ترتیب شبکه‌های سه، کودک و آی‌فیلم دارای بیشترین تماس‌های مردمی‌بوده‌اند که این تماس‌ها، موضوعات و برنامه‌های مختلفی را شامل شده و طیف متنوعی از انتقاد، پیشنهاد و تشکر را دربرمی‌گیرد.

از میان برنامه‌های شبکه سه سیما برنامه «عمارت» و سریال «غریبه»، از شبکه کودک،  «سر سفره خدا» و «منم بچه مسلمان» و از شبکه آی‌فیلم، پخش سریال «از سرنوشت» بیشترین سهم برنامه‌های تلویزیونی را در میان پیشنهادها، درخواست‌ها و قدردانی‌های مخاطبان در تماس با سامانه 162 به خود اختصاص داده‌اند.

از میان تماس‌های مخاطبان در ادامه به برخی محورهای مطرح شده اشاره می‌شود: مهمترین محورهای نظرات مخاطبان درباره برنامه «عمارت» شامل تشکر از محتوای جذاب و مهیج، حضور مهمانان شایسته و اجرای خوب فتحی روشن، درخواست تغییر و اعلام زمان پخش و بازپخش و انتقاد از محتوای دلهره‌آور برای کودکان بوده است. مهمترین محورهای نظرات مخاطبان درباره سریال «غریبه»، شامل تشکر از محتوای جذاب و آگاهی‌بخش، درخواست اعلام زمان پخش و بازپخش و انتقاد از پخش نامنظم، پخش نشدن سریال به بهانه پخش مسابقات فوتبال باوجود فعالیت شبکه ورزش و پخش قسمت‌های تکراری سریال بوده است. مهمترین محورهای نظرات مخاطبان درباره برنامه «سر سفره خدا» شامل تشکر از محتوای جذاب و آموزنده، درخواست تداوم و افزایش مدت زمان پخش و انتقاد از پخش نشدن برنامه بوده است.

همچنین مهمترین محورهای نظرات مخاطبان درباره برنامه «منم بچه مسلمان» شامل تشکر از محتوای جذاب، دلنشین و آموزنده، درخواست اعلام نحوه شرکت در برنامه و مهمترین محورهای نظرات مخاطبان درباره سریال‌های شبکه آی‌فیلم شامل تشکر از پخش سریال‌های جذاب و سرگرم‌کننده به‌ویژه سریال جذاب و آموزنده «از سرنوشت»، درخواست پخش سریال‌های جدید، متنوع، شاد و طنز و پخش سریال‌های کمتر پخش‌شده و انتقاد از پخش سریال‌های قدیمی و تکراری و محتوای غمگین برخی از سریال‌ها بوده است.

خبر مرتبط:

«پاشو پاشو قهرمان» پر مخاطب ترین برنامه هفته

امتیاز شما