برنامه «زنگ اقتصاد» ۲۰ شهریورماه به موضوعات کاهلی کارمندان در کار، سبدگردانی اختصاصی و بازاریابی و تبلیغات محتوایی خواهد پرداخت.
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، کارشناسان برنامه «زنگ اقتصاد» در ۲۰ شهریورماه، علل و تاثیرات اهمال کاری و تنبلی در کارمندان را بررسی میکنند؛ به تفاوت بازاریابی محتوایی و تبلیغات محتوایی میپردازند و درمورد سبدگردانی اختصاصی و صندوقهای سرمایهگذاری نکاتی را ارائه خواهند داد.«زنگ اقتصاد» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۰۰ به مدت ۵۵ دقیقه روی موج افام ردیف ۹۸ مگاهرتز به صورت زنده تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو اقتصاد میشود.
شبکه رادیویی اقتصاد از طریق گیرندههای دیجیتالی، رادیو نما، اپلیکیشن ایرانصدا و آدرس اینترنتی radioeqtesad.ir نیز قابل دریافت است.
همچنین علاقمندان میتوانند از طریق شماره تماس ۲۲۶۵۲۵۲۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۳۶۳۷ با این برنامه و دیگر برنامههای رادیو اقتصاد در ارتباط باشند.