امروز شنبه  ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های صدا و سیمای آذربایجان غربی در آخرین روزهای ماه صفر

۱۴۰۳/۰۶/۱۱- ۱۵:۴۷

صداوسیمای آذربایجان غربی در روزهای پایانی ماه صفر با هدف تبیین نقش پیامبر در هدایت و سعادت بشریت و بازشناسی الگوی اخلاقی و بینش دینی امام حسن مجتبی (ع)، ویژه برنامه‌ هایی را برای مخاطبان خود تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو چی چست در ایام پایانی ماه صفر ویژه برنامه «گونش دن بیرپای» را با هدف تکریم جایگاه پیامبر اسلام (ص) و امام حسن مجتبی (ع) در روز یکشنبه 11 شهریوراز ساعت 17:30 بمدت 120 دقیقه به تهیه کنندگی محمدعلی عبدالی با گویندگی مریم آفریده و مجتبی سعیدی، گزارشگری داریوش دربندی ، عرفان بدلی بصورت زنده پخش می‌کند. همچنین در روز 28 صفر سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن (ع)  از ساعت  10:30 با گویندگی آمنه تقی پور و گزارشگری بهزاد اژدری ویژه برنامه «گونش دن بیرپای» را با بخش های متنوع با حضور کارشناسان بر روی آنتن می‌برد. در این برنامه‌ها با استناد به منابع علمی جایگاه قرآن و عترت، سیر تاریخی انحراف امت بعد از پیامبر، دشمن شناسی، ضرورت های اتحاد و دلایل شهادت امام حسن مجتبی (ع) از سوی کارشناسان تبیین و تشریح می‌ شود.

سیمای آذربایجان غربی نیز در سالروز رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام و شهادت کریم اهل بیت (ع) ویژه برنامه 60 دقیقه ای را در قالب 3 برنامه شبانگاهی «رسم عاشقی» در شب رحلت پیامبر(ص) تا شهادت امام رضا (ع) به تهیه کنندگی داود غفاری آذرو کارگردانی علی صبوری از ساعت 22 به صورت زنده از محل استودیو پخش می‌ کند. این برنامه شامل بخش های مختلف از جمله آیتم کارشناسی، مرثیه سرایی، تشریح تاریخ زندگانی پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) است.
پخش زنده مراسم دعای زیارت از بعید در روز یکشنبه 27 صفر از ساعت 20 به تهیه کنندگی داود سلیمانپور از محل مصلای امام خمینی (ره) ارومیه  نیز از سایر اقدامات سیمای آذربایجان غربی به مناسبت رحلت پیامبر(ص) به شمار می آید. پخش فیلم های سینمایی مرتبط با ایام و سخنرانی‌های مذهبی از مساجد جنرال ، لطفعلی خان و حسینیه اعظم ثارالله از سایر اقدامات سیمای آذربایجان غربی است.

امتیاز شما