امروز شنبه  ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

شبکه خاوران پویا و به لحظه در انعکاس اخبار

۱۴۰۳/۰۵/۲۴- ۱۰:۴۲

مدیرکل صداوسیمای خراسان جنوبی گفت: صداوسیمای خراسان جنوبی در پوشش و انعکاس رویدادها پویا و به لحظه عمل می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای خراسان جنوبی در شورای مدیران شبکه خاوران که با حضور استاندار و معاونان استاندار به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد با اشاره به سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، یاد و نام شهدا و به ویژه خبرنگاران شهید غزه که در سخت ترین شرایط، اطلاع رسانی جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و وضعیت وخیم مردم مظلوم غزه را بر عهده دارند؛ گرامی داشتند.

آینه دار با اشاره به اینکه در چند سال گذشته رسانه ملی کمترین حاشیه را در انجام وظایف خود داشته است و همیشه همراه دولت شهید ابراهیم رئیسی بوده است افزود: صداوسیمای خراسان جنوبی در حوزه پخش و اطلاع رسانی پروژه‌های عمرانی در کشور رتبه اول را کسب نموده است.
مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی در ادامه خاطر نشان کرد: جهاد تبیین و اطلاع رسانی از عملکرد دستگاه‌ها و نهادها به صورت هدفمند همراه در دستور کار شبکه خاوران است.
آینه دار با بیان اینکه در نظرسنجی اخیر که از مخاطبین شبکه‌ها انجام شده است؛ رادیوی خاوران، پرمخاطب ترین شبکه رادیویی کشور شناخته شده است افزود: صداوسیمای خراسان جنوبی پویا است و در کوتاه ترین زمان ممکن، پوشش رویدادها را در سطح ملی انجام می دهد. وی گفت: صداوسیمای خراسان جنوبی در حوزه فنی نیز بسیار قوی عمل کرده است. در حال حاضر بیش از 99 درصد پهنه استان تحت پوشش شبکه‌های دیجیتال قرار دارد.

قناعت، استاندار خراسان جنوبی، هم ضمن گرامی داشت روز خبرنگار یاد و نام شهید جمهور ابراهیم رئیسی، کار خبرنگاران فلسطینی و حاضر در غزه را در اطلاع رسانی جنایات رژیم کودک کش اسرائیل، بسیار ارزشمند دانست و گفت: در دولت سیزدهم در استان خراسان جنوبی، شاهد کارهای خوب و افتتاح پروژه‌های استانی همچون انتقال گاز به مناطق مرزی، انتقال آب دریای عمان به استان، پروژه مسکن، پیشرفت در حوزه صنعت و معدن، حضور سرمایه گذاران خارجی در استان، جلـوگیری از خـام فـروشی در بخش های کشـاورزی، صنعتی و معـدنی و... و همچنین توجه خـاص و ویژه به منـاطق محـروم و کم برخوردار استان بوده ایم.

استاندار گفت: در زمان استقرار دولت سیزدهم، همراهی و همدلی خوبی بین حوزه استانداری و صدا و سیمای استان شکل گرفته است که امیدواریم با استقرار دولت چهاردهم هم این روند همدلی و تعامل وجود داشته باشد.

قناعت با اشاره به پروژه‌های مهمی همچون راه آهن، انتقال آب از دریای عمان و.. که در دولت سیزدهم در استان آغاز شد و روند پیشرفت خوبی هم تاکنون داشته، افزود: رسانه به خصوص رسانه ملی می‌بایست بعد از این نیز پیگیر به سرانجام رسیدن این طرح ها باشد. وی گفت : مطالبه گری صداوسیما از نهادهای دولتی خوب بوده و ایجاد تلنگر به دستگاه‌ها در این زمینه مطالبه دولت، مردم و کل جامعه می‌باشد.

استاندار در ادامه خاطر نشان کرد: در زمان استقرار دولت سیزدهم، استان خراسان جنوبی تبدیل به کارگاه سازندگی شده است و شاهد افتتاح پروژه‌های کلان همچون راه آهن، انتقال آب دریای عمان، دوبانده شدن جاده‌های استان، انتقال گاز به مناطق محروم استان و ... بوده ایم و صدا و سیما هم به خوبی وظیفه جهاد تبیین و اطلاع رسانی از خدمات نظام را انجام داده است.

قناعت افزود: یکی از کارهای بزرگ و ارزشمند صدا و سیمای استان، شناساندن خراسان جنوبی و شهرستان بیرجند در سطوح عالی کشور می‌باشد و حضور خراسان جنوبی در شبکه‌های ملی و سراسری زیاد و مناسب شده است.

در پایان استاندار با اظهار امیدواری به آینده روشن استان و کشور؛ از زحمات جناب آقای آینه دار، معاونین، مدیران و خبرنگاران تشکر کرد.

امتیاز شما