امروز شنبه  ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

صدای خاوران میزبان رادیو ایران

۱۴۰۳/۰۵/۰۱- ۰۸:۲۲

امواج رادیو ایران این هفته میزبان کویرنشینان خونگرم سرزمین خاوران است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  معاون صدای صداوسیمای خراسان جنوبی در گفتگو با روابط عمومی‌شبکه خاوران گفت: با هماهنگی‌های صورت  گرفته و در امتداد طرح هفته‌های ایرانی، رادیو ایران این هفته در برنامه‌های مختلف خود به معرفی استان خراسان جنوبی به عنوان یکی از استانهای کویری کشور با جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مختلف می‌پردازند.

کامیابی افزود: همچنین همکاران رادیو ایران در روزهای پنجشنبه و جمعه با سفر به خراسان جنوبی برنامه "زیرآسمان ایران" این شبکه را  صورت مشترک از خراسان جنوبی به روی آنتن می‌برند.

وی گفت:  این برنامه به صورت مشترک ازساعت 17:10 تا 19:55 از شبکه خاوران و رادیو ایران پخش می‌شوند.

معاون صدای ، صدا و سیمای خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: گزارشگر رادیو ایران آقای سنجری نیز در این روزها با سفر به روستاهای استان گزارش های از ظرفیت ها و پتانسیل های روستاهای استان را برای  برنامه راهی به آبادی این شبکه تهیه می‌کند.

کامیابی در ادامه گفت با هماهنگی‌های صورت گرفته همکران رادیو ایران با مخاطبان فعال خود در استان دورهمی مشترک برگزار و در این نشست در خصوص روش های تولید محتوای مناسب برای رادیو موضوعاتی ارائه می‌شود.

 شایان ذکر است برنامه‌های مختلف رادیو ایران مثل «سلام صبح بخیر، نمودار، پلاک هشت باغ هنر، ایرانشهر، ورزش ایران و زیر آسمان ایران و ...» این هفته در بخش های مختلف از استان «خراسان جنوبی» خواهند گفت.

امتیاز شما