به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این کتاب تالیف ابوالفضل توسلی زاده است و در 155 صفحه، به قیمت 23 هزار تومان به بازار نشر عرضه شده است.توسلی زاده در چهار فصل به مفاهیم و مبانی، معرفی توییتر و اینستاگرام، ترسیم ظرفیتهای شبکههای اجتماعی توییتر و اینستاگرام در تبلیغ آموزههای دینی و ظرفیتسنجی تطبیقی توییتر و اینستاگرام در تبلیغ آموزههای دینی پرداخته است.نویسنده در این کتاب تلاش کرده است گامی در زمینه افزایش سواد رسانهای مخاطبان، به ویژه در عرصه بهرهگیری از شبکههای اجتماعی برای تبلیغ آموزههای دینی بردارد و در همین حال بر اصل لزوم حضور مبلغان دینی در فضاهایی همچون توییتر و اینستاگرام، به عنوان مقدمه تبلیغ، تاکید کند.