امروز شنبه  ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
گوینده برنامه انتخاباتی رادیو ورزش مطرح کرد:
گوینده برنامه انتخاباتی رادیو ورزش مطرح کرد:

بازخوانی قانون اساسی از امواج رادیو ورزش

۱۴۰۳/۰۴/۰۶- ۱۲:۵۵

برنامه "فصل نهم" با موضوع بازخوانی قانون اساسی درباره وظایف قوه مجریه؛ هر روز ساعت 14:45 به تهیه کنندگی حسین سلطانی و گویندگی عیسی زمانی پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، عیسی زمانی گوینده ویژه برنامه انتخاباتی «فصل نهم» با بیان اینکه با لحن دوستانه برنامه را اجرا می‌کند، گفت: سعی می‌کنم برنامه «فصل نهم» را به گونه ای اجرا کنم تا مردم با شور و اشتیاقی وصف شدنی پای صندوق های رای حضور پیدا کنند و ارتباط خوبی هم با برنامه برقرار کنند.
وی ادامه داد: «فصل نهم» متشکل از بخش هایی همچون قانون اساسی، بندهایی در خصوص انتخابات و فرمایشات مقام معظم رهبری است. همچنین در بخشی کارشناسی، حقوقی صحبت می‌کنیم و نماینده ای از مجلس شورای اسلامی در مورد انتخابات صحبت می‌کند.
زمانی که سابقه 17 سال گویندگی را در رادیو ورزش داراست، تصریح کرد: گوینده باید تلاش کند برنامه را به گونه ای اجرا کند که مطالبات مردم را پیگیر باشد و من هم به عنوان گوینده سعی می‌کنم دغدغه مند باشم و برنامه را اجرا کنم. وی در پایان گفت: ضمن اینکه برنامه‌های انتخاباتی می تواند در راستای آگاهی مردم مشارکت داشته باشد تا مردم انتخاب اصلح داشته باشند.

امتیاز شما