امروز شنبه  ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

ساختمان جدید صداوسیمای سیستان و بلوچستان با حضور وزیر کشور افتتاح شد

مشاهده ۷۴
۱۴۰۳/۰۳/۲۳- ۰۹:۴۷

با حضور وحیدی وزیر کشور ساختمان جدید صدا وسیما مرکز سیستان و بلوچستان که به نام شهید خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی مزین گردیده، افتتاح شد و به مرحله بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علیرضاکیخا، مدیرکل صداوسیما سیستان و بلوچستان در آئین افتتاح ساختمان جدید صداوسیمای استان، اظهارداشت: بسیار دوست داشتیم این ساختمان با دستان مبارک شهید عزیزمان، خادم الرضا(ع) آیت الله سید ابراهیم رئیسی، این مرداخلاق، متواضع، ساده زیست، سخت کوش، بی حاشیه و مظلوم اما در حین حال مقتدر و ولایت مدار افتتاح شود، اما این توفیق و افتخار نصیب ما نشد و امروز مفتخر و خوشحالیم که راه شهید خدمت آیت الله رئیسی ادامه دارد و این ساختمان در سیستان و بلوچستان با دستان مبارک وزیر کشور افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم، مردمی‌بودن و زیستن کنار مردم هر کدامشان یک مسیر جدید در راه گفتمان انقلاب است، افزود: انقلاب مستضعفین، انقلابی است که امام‌ خمینی(ره) به ما یاد داد که متعلق به هیچ قوم و قبیله ای نیست و بلکه متعلق به هر کسی است که طعم استضعاف را چشیده باشد.

مدیرکل صداوسیمای سیستان و بلوچستان بیان داشت: ساختمان تجمیع صداوسیمای استان از سال 1382 مصوب شد و فرایند احداث آن آغاز شد اما 21 سال زمان برد تا افتتاح شود.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان ضعیف ترین امکانات رسانه ای را بین تمامی استان‌های کشور دارد، ادامه داد: تلاش های دولت سیزدهم برای تغییر نگرش منفی که به استان سیستان و بلوچستان در سراسر کشور حکم فرما بود بسیار اثرگذار و مفید بود و با اراده این دولت به همت استاندار سیستان و بلوچستان فاز اول این ساختمان به بهره برداری رسید.

مدیرکل صداوسیمای سیستان و بلوچستان ادامه داد: فاز اول این مجتمع مجموعه اداری مرکز است و در مرحله بعد بهره برداری از ۴ استودیوی رادیویی و تلویزیونی را داریم که تا نیمه دوم امسال به بهره برداری خواهد رسید.

در ادامه این آئین، احمد وحیدی وزیر کشور، اظهار داشت: بسیار خوشحالم که توفیق پیدا کردم باری دیگر کنار مردم صمیمی، پرتلاش و شهید پرور سیستان و بلوچستان باشم.

وزیر کشور افزود: شهید رئیسی دومین سفر استانی شان به این استان داشتند و چندین نوبت به سیستان و بلوچستان آمدند و مرتب هم موضوعات استان را پیگیری می‌کردند.

وحیدی خاطرنشان کرد: توجه دولت سیزدهم به سیستان و بلوچستان در بخش‌های مختلف مشهود است و طرح‌های مهمی در بخش‌های مختلف خدماتی،عمرانی و زیربنایی در استان به بهره برداری رسیده است.

وزیر کشور بیان داشت: صداوسیما با انتقال مفاهیم و ارزشها رسالت خود را به خوبی انجام داده و در استان پهناور سیستان و بلوچستان نیز تامین و تکمیل این زیرساختها به انجام رسالت یاد شده کمک شایانی می‌کند.

وی در پایان از تلاش‌های صدا وسیما در این روز‌ها هم برای تبلیغات و هم فضای انتخاباتی تشکر کرد و گفت: پیش بینی می‌شود انتخاباتی با حضور حداکثری را شاهد باشیم و امیدواریم این استان که همواره درصد مشارکت خوبی در انتخابات را داشته در انتخابات ریاست جمهوری هم درصد خوبی از مشارکت را همچون همیشه داشته باشد.

امتیاز شما