امروز پنج شنبه  ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

دیدار مدیر کل صدا و سیمای استان سمنان با همکاران خدمات به مناسبت روز کارگر

۱۴۰۳/۰۲/۱۲- ۱۶:۰۰

به مناسبت 12 اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر، مدیر کل صدا و سیمای استان سمنان با همکاران واحد خدمات و فضای سبز این مرکز دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دهرویه مدیر کل صدا وسیمای استان سمنان به اتفاق قائم مقام و تعدای از معاونین و مدیران مرکز به مناسبت روز کارگر و به منظور قدر دانی و تشکر از تلاش همکاران واحد خدمات و فضای سبز این مرکز با آنان دیدار و گفتگو کرد.

دهرویه ضمن قدر دانی از خدمات و زحمات همکاران این واحد و اهمیت کار و تلاش در دین مبین اسلام  گفت: در بیان معصومین علیهم السلام هم کار و تلاش از اهمیت زیادی برخوردار است و هم رسیدگی به امور کارگران و رفع مشکلات آنها.

وی افزود: طبق آموزه‌های دینی ما عبادت ده جزء دارد که نه جزء آن کار و تلاش و کسب روزی حلال است. وی خطاب به همکاران خدمات و فضای سبز گفت: شما علاوه بر وظایفی که برای تان تعریف و مشخص شده است خدمات و زحمات مضاعف دیگری را هم متحمل می‌شوید که جای قدر دانی و تشکر دارد.

مدیر کل صدا و سیمای استان سمنان همچنین برای رفع مشکلات این همکاران خدوم دستور مساعدت و همکاری هر چه بیشتر از مجاری قانونی را به معاون اداری و مالی و مدیر پشتیبانی و خدمات مرکز ابلاغ کرد.

امتیاز شما