امروز چهارشنبه  ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

درهای تلویزیون به روی طنزپردازان باز است

مشاهده ۱۱۶
۱۴۰۳/۰۲/۱۲- ۱۴:۵۷

سیدمحمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم گفت: درهای تلویزیون به روی طنزپردازان باز است و در حقیقت می‌خواهیم «گل‌آقا» را به صورت تلویزیونی به تصویر بکشیم.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نشست صمیمانه طنزپردازان کشور سه‌ شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور امیرحسین طاهری مدیرکل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌گیلان، سیدمحمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم، عباس حسین‌نژاد دبیر جشنواره طنز پهلو و قاسم مصفا سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل وزارت فرهنگ و ارشاد گیلان در شهرستان فومن استان گیلان برگزار شد.

بخشی از این نشست به سرودن قطعات طنز شاعران و طنزپردازان اختصاص داشت و مدیر شبکه نسیم به عنوان یکی از حامیان جشنواره «رسانه و طنز» در این نشست حضور داشت و درباره فرصت فعالیت طنزپردازان در شبکه نسیم گفت: در گذشته ظرفیتی برای شناساندن شاعران و طنزپردازان به جامعه و مخاطبان وجود نداشت اما امروز بستر تلویزیون برای این عزیزان مهیا است و قصد داریم از فضای مجازی به عنوان یک ظرفیت استفاده کنیم.

مدیر شبکه نسیم تاکید کرد: درهای تلویزیون به روی طنزپردازان باز است. من وظیفه خود می‌دانم طنزپردازان را شناسایی و از آن‌ها دعوت کنم تا با مطرح کردن فکر و ایده‌های‌شان مسیر طنز را پیش ببرند. در حقیقت می‌خواهیم گل‌آقا را به صورت تلویزیونی به تصویر بکشیم.

قاسم مصفا مدیرکل معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل‎ فرهنگ و ارشاد گیلان درخصوص جایگاه طنز گفت: در دوره گل‌آقا چراغ طنز روشن بود و انتظار داریم در این دوره چلچراغ روشن شود.

مصفا ادامه داد: تلخی و شیرینی طنز سبب می‌شود فعالیت در این عرصه سخت شود چرا که ممکن است لبه تیز آن به مذاق برخی‌ها خوش نیاید.

امتیاز شما