امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

انعکاس تلاش خیرین مدرسه ساز در رسانه استانی

مشاهده ۸۱
۱۴۰۳/۰۲/۰۵- ۱۶:۲۵

صدا و سیمای مرکز قم تلاش خیرین مدرسه ساز در سال جدید که عملیات ساخت 201 کلاس درس در قالب 19 پروژه مدرسه سازی را آغازکرده اند، به صورت ویژه پوشش می دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حجت الاسلام لطفی نیاسر مدیر کل صداوسیمای استان قم در نشست مشترک مدیران صدا و سیمای استان قم با اعضای دبیرخانه جشنواره خیرین مدرسه ساز که در سالن جلسات صداوسیمای استان قم برگزار شد، بر همکاری موثر مجموعه صداوسیما با  مجمع خیرین مدرسه ساز و تلاش برای جذب و افزایش کار خیر در جامعه تاکید کرد.

علایی دبیر مجمع خیرین مدرسه ساز با اعلام این خبر که از ابتدای امسال عملیات ساخت 201 کلاس درس در قالب 19 پروژه مدرسه سازی توسط خیران استان قم آغاز شده است، افزود: بیش از 50 درصد کلاس ­های ساخته شده در سال گذشته نیز حاصل مشارکت خیرین بوده­است.

اجتهادی مدیر کل نوسازی مدارس نیز از رشد 70 درصدی کلاس­های درس در سال 1402 خبر داد و افزود: در سال گذشته حدود 240 کلاس جدید در اختیار دانش آموزان استان قم قرار گرفته است.

رحیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز تا پایان اردیبهشت ماه  گفت: این جشنواره هر سال با هدف تجلیل از خیرین مدرسه ساز و برای گسترش فرهنگ مشارکت و خیری برگزار می­ شود.

تصاویر

امتیاز شما