امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

تقدیر از برنامه سازان صداوسیمای فارس در هفته دفاع مقدس

مشاهده ۸۴
۱۴۰۳/۰۲/۰۵- ۱۳:۱۰

در مراسمی‌ با حضور سردار کوشکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و دکتر پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای فارس از برنامه سازان صداوسیمای فارس در هفته دفاع مقدس تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  در این مراسم سردار کوشکی با بیان اینکه طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست افزود: بزرگداشت شهید یعنی تقدیر از مجموعه ای از فضایل و ارزش های والای انسانی که صداوسیمای فارس در هفته دفاع مقدس این کار مقدس را بخوبی انجام داد و جای تقدیر و تشکر دارد .

سردار کوشکی افزود: امیدواریم تلاش های صداوسیمای فارس در کنگره امیران ، سرداران و ۱۵ هزار شهید سرافراز فارس که ۴ آبان در شیراز برگزار می‌شود به بهترین نحو ممکن ظهور و بروز یابد.

دکتر پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای فارس نیز شهدا را الگوهایی والا از انسانیت ، شجاعت و رشادت توصیف کرد و افزود : تلاش صداوسیمای فارس نشان دادن و معرفی بهتر و بیشتر این الگوها و نگین‌های درخشان میهن به نسل جوان است و در این مسیر پرافتخار از هیچ حرکت و کوششی دریغ نمی‌کند.

دکتر پهلوانیان بر تداوم برنامه سازی و پوشش رویدادها و مناسبت هایی در خصوص شهدا در رسانه استانی تاکید و ابراز امیدواری کرد این تلاش ها تا زمان برگزاری کنگره ۱۵ هزار شهید سرافراز فارس با قدرت و قوت ادامه یابد.

 

 

 

تصاویر

امتیاز شما