امروز جمعه  ۳۰ شهريور ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های شبکه اترک به مناسبت ولادت بانوی دو عالم

مشاهده ۱۸۲
۱۴۰۲/۱۰/۱۲- ۰۸:۰۱

صداوسیمای خراسان شمالی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت مقام والای مادر و روز زن برنامه‌های گوناگونی را تقدیم مخاطبانش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای اترک با  ویژه برنامه «شب های اترک» در شب میلاد فرخنده بانوی دو عالم با بخش های متنوع و شاد و مفرح ولادت پر خیر و برکت حضرت زهرا (س) و روز مادر را جشن می‌گیرد.

«شب های اترک» با دعوت از کارشناس مذهبی، خوانندگان محلی و بخش های نمایشی طنز با «عروسک صبرخان» این شب عزیز را برای بینندگانش خاطره انگیز می‌کند.

گزارش های مردمی‌، گفت و گو با ماردان شهدا و موفق کارآفرین، خواننده استانی، تواشیح، نماهنگ و موسیقی، میان برنامه، تلفن و پیامک و.... از دیگر بخش های این برنامه است.

«شب های اترک» به تهیه کنندگی حسین علیزاده با اجرای ملکان آهی و علی یزدانی، سه شنبه از ساعت 20:30 تا 22 به صورت زنده تقدیم بینندگان سیمای اترک می‌شود.

صدای اترک هم با ویژه برنامه «خونمون»، میلاد حضرت صدیقه کبری ( س ) و روز پاسداشت مقام والای مادر و زن را گرامی می دارد.

«خونمون» با دعوت از کارشناسان دینی ضمن بیان فضایل اخلاقی حضرت فاطمه (س) و پرداختن به موضوعات فرهنگی، اجتماعی و حفظ کرامت مادران و بانوان، فضای شاد و مفرح را برای شنوندگانش فراهم می‌کند.

گزارش های مردمی، گزارش از مادران شهید، مصاحبه وگپ و گفت صمیمی‌با مادران سالمند،گفت و گو با کارشناسان مذهبی و خانواده پیرامون شخصیت برجسته حضرت فاطمه(س)، بسته صوتی از بانوان موفق که با حفظ عفاف وحجاب موفق به کسب موفقیتهای بزرگی شده اند، پخش مداحی‌های استانی، معرفی کتاب از نویسندگان بانوی استانی، اشعاردر وصف فاطمه از شاعران هم استانی، قاسم سلیمانی سرداری از دامن مادر، موسیقی، پیامک و تلفن و... از بخش های این برنامه است .                                                              

«خونمون» به تهیه کنندگی مینا احمدی، گویندگی مهشید عفتی و گزارشگری فروزان سروی روز چهارشنبه13 دی از ساعت 10 تا 11:30 به طور زنده از صدای اترک روی آنتن می رود.

معاونت خبرمرکز نیز با پوشش و تهیه گزارش از برنامه‌های گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر در سطح استان، تهیه خبر مکتوب از جشن‌های ویژه روز مادر، میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)را گرامی می دارد.

معاونت فضای مجازی اترک هم با تولید و انتشار استوری موشن با موضوع مقام مادر، تقطیع بخش هایی از برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی سالروز میلاد باشکوه بانو حضرت فاطمه(س) را ارج می‌گذارد.

امتیاز شما